Четвер, 25.04.2024, 03:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Початкова школа №322 Деснянського району міста Києва

Наші фінанси
Аудит
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Онлайн-урок
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 1257
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

21.04-24.04 (3-В)


24.04.2020
ЯДС с.26-27
Читання і опрацювання казки "Сонячний настрій"
https://www.youtube.com/watch?v=DAVR9SPG7EU
Написання власного твору-роздуму "Чи впливає погода на мій настрій"
УКРАЇНСЬКА МОВА В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ
"Чим біографія поета може бути цікавою для читача?"
Знайомство з біографією поета. "Анатолій Качан про свою творчість"
- Опрацювання тексу "Гойдалка біля Дунаю"
https://www.youtube.com/watch?v=Uon_lGtEBBQ
Хр., 3,4 кл. с.43-44
Д.з. пройти тест "Творчість Анатолія Качана"

23.04.2020
ЯДС с.23-25
ЯК ПОГОДА ВПЛИВАЄ НА НАСТРІЙ?
- Емоції. Види емоцій
https://pidruchniki.com/1931071037363/psihologiya/emotsiyi_pochuttya
- Зміни у природі навесні https://www.youtube.com/watch?v=_0zBYiZcu_4
- Діаграма настрою.
МАТЕМАТИКА с.62-63
РОЗВ'ЯЗУЄМО ЗАДАЧІ
1. Геометрична хвилинка с.63
2. Колективне виконання задачі 2.
3. Знаходження значення виразів письмово №4.
4. Встав пропущені цифри № 5.
5. Визнач порядок виконання арифметичних дій, обчисли. № 6
Д.з. с.63, № 9, № 10
УКРАЇНСЬКА мова і читання с.6-7
ПРИЙМЕННИК
1. Слухаємо вірш Т.Шевченка "На вічну пам'ять Котляреському"
https://www.youtube.com/watch?v=hacXFLf8wKg
2. Читаємо уривок. Впр. 2
3. Робота над змістом Впр.3
4. Впр.4 Випиши з уривка вірша іменники з прийменниками в стовпчик.
5. Впр 4(2). Прочитай рядки з віршів Тараса Шевченка. Спиши, вставляючи потрібні за змістом прийменники.
Д.з. с.6, впр.4(3) Вивчи напам'ять уривок з вірша Т.Шевченка "На вічну пам'ять Котляреському"

22.04.2020
ЯДС с.21-22
ЯК РОСЛИНИ І ТВАРИНИ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ПОГОДУ?
Досліджуємо разом.
Гігрометр із шишок http://www.tavika.ru/2015/06/gigrometr.html
Народні прикмети.
Читання віршів.
Математика
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами.
с.60-61
Виконуємо тест "Додавання і віднімання в межах 1000"
Українська мова і читання в інтегрованому курсі
Чи може серце бути залізним?
Передбачення змісту тексту за опорними словами (Додаток 1). Взаємоперевірка
- Прочитайте питання та дайте на них письмово відповіді. Під час запису перевіряйте орфограми зручним способом або позначайте їх рискою.
1. Про що може йти мова у вірші, в якому трапляються слова теплохід, моряк, маяк, сльоза.
2. На вашу думку, такий вірш може бути «веселим» чи «сумним»? Чому?
3. Які ще слова - назви предметів, на ваш погляд, траплятимуться у цьому вірші?
- Оберіть одного з однокласників, з ким ви хочете обмінятися своїми передбаченнями. Прочитайте свої відповіді на питання. Запитайте, чи погоджується він або вона з вами. Вислухайте його або її відповіді.
Пишемо вірш: гра «Добери словечко»
- Спробуйте доповнити рядки словами так, щоб вийшов вірш.
- Чи легко вам було добирати слова?
- Оберіть одного з однокласників, з ким ви хочете обмінятися віршами.
Прочитайте свій вірш. Вислухайте його або її вірш. Обміняйтеся враженнями.
- Розгляньте ілюстрацію (Додаток 2). Чи відображає вона зміст вірша, написаного вами?

Виразне читання/слухання тексту Анатолія Качана «Рідні береги»
(Хрестоматія 3,4 кл., с. 44-45). Робота з лексичним значенням слова (Додаток 3)
- Прочитайте вірш.
- Чи справдились ваші очікування щодо змісту вірша?
- Спробуйте письмово пояснити значення слів та сполучень слів: заблимати, манити, залізне серце (теплохода).
- Чи всі значення вам вдалося пояснити? Як можна впевнитися, що ви розумієте слово правильно?

Обговорення первинного сприйняття
- Наскільки точно ви передбачили зміст та настрій вірша за опорними словами?
- Які емоції, на вашу думку, переживав моряк? Чому саме такі?
- Чи написані вами вірші перегукуються за змістом з віршем Анатолія Качана?

Лексичне значення слова. Переносне значення слова
- Перечитайте тлумачення слів до вірша «Рідні береги». Чи були вам ці слова знайомі раніше?
- Чи може серце бути залізним? Що називає сполучення слів залізне серце в даному вірші?
- Як ви можете пояснити значення сполучень слів: кам’яне серце, золоте серце, гаряче серце, крижане серце?

21.04.2020
ЯДС с. 19-20
ЯК РОСЛИНИ І ТВАРИНИ ПРЕДБАЧАЮТЬ ПОГОДУ.
Рослини. Групи рослин. Будова рослин. Рослини синоптики.
https://www.youtube.com/watch?v=-6ZpoZVe4lc
https://www.youtube.com/watch?v=f4TJyJBbwIQ
Українська мова і читання
ПРИЙМЕННИК
с.3-5
1. Читаємо українську народну казку Поділля "Про Тараса Шевченко"
2. Ознайомлення з прийменником.
- виконання вправи 5
Д.з. с. 5, впр. 6. Вивчити правило.
Пройти тест за змістом казки
Математика с. 58-59
ВИКОНУЄМО ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ.
1. МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
2. Формування вміння виконувати додавання та віднімання письмово
- Завдання 1 з коментарем
- Самостійне виконання №2
- Колективне виконання задачі №5
3. Удосконалення вміння знаходити значення виразів на кілька дій
Самостійне виконання завдання 6
4. Розв'язуємо рівняння № 9
Д.з. с.59 № 7, № 8
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,

тел. (044)360-52-50
е-mail:  sh322kiev@ukr.net

Статут школи №322
Безпечна школа

Шановні батьки
Вогнегасник

 Правила користування
вогнегасниками
в надзвичайних ситуаціях.

Права дитини

Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось:

Сайт існує
Пошук

Copyright MyCorp © 2024