П`ятниця, 20.10.2017, 10:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 936
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Білінгвальна освіта

 

 

26 березня 2014 року ініціативна творча група вчителів нашої школи на чолі з директором Ковалевською Іриною Володимирівною представила на розгляд міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи  свій експериментальний проект «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи I ступеня як закладу інноваційного типу розвитку». Зі змістом заявки і програми  присутніх ознайомила заступник директора з навчально-виховної роботи Цимбалюк Олена Анатоліївна. Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про затвердження нашої заявки і програми експериментального педагогічного дослідження. Науковим керівником проекту призначено кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені  Б.Грінченка   Щекатунову Ганну Дмитрівну. Вітаємо колектив школи з відкриттям експерименту всеукраїнського рівня та бажаємо творчого натхнення, наснаги та професійних досягнень!!! 

                         


Білінгвізм є предметом гордості тих,
хто ним володіє, і предметом осуду з боку тих,
кому його недодали.
Якщо розглядати школу як модель людської спільноти
(або спільноту в мініатюрі), виявляється,
що саме білінгвальна школа є найбільш точним наближенням
до життя сучасного мультикультурного суспільства.
Її навіть можна вважати мультикультурною школою,
яка створює Європу в мініатюрі. 
Роман Алієв, Наталія Каже.
Билингвальное образование. Теория и практика.»

 

 

         Політичні та суспільні зміни, які відбуваються у сучасному світі та в Європі зокрема та глобалізація суспільства  зумовлюють необхідність знання принаймні однієї або кількох іноземних мов. Узагальнюючи досвід багатьох країн, можна зробити висновок, що найкраще іноземну мову засвоюють, застосовуючи моделі білінгвального навчання. Не викликає сумнівів і той факт, що оволодіння іноземною мовою найбільш успішно відбувається в молодшому шкільному віці в умовах актуального контексту. (Повний текст статті за посиланням Білінгвальна освіта )

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До осінніх канікул залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017