Наша школа
Виховна робота
Аудит
Онлайн-урок
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ІнформатикаХто володіє інформацією, той володіє світом!
(Натан Ротшильд) Як правило найбільшого успіху добивається той, хто володіє найкращою інформацією… (Бенджамін Дізраєлі) Розклад роботи кабінету інформатики на 2023-2024 н.р.
Інформатика. Критерії оцінювання навчальних досягнень ‑ теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп'ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей. ‑ практичні навички: навички роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладним програмним забезпеченням загального і навчального призначення - програмами технічного обслуговування апаратної складової, операційними системами, редакторами текстів, графічними редакторами, засобами підготовки комп'ютерних презентацій та публікацій, інформаційно-пошуковими системами, експертними системами, мультимедійними комп'ютерними енциклопедіями, програмними засобами для комп'ютерної підтримки навчання з різних предметів, програмами-браузерами для перегляду веб-сторінок, програмами для роботи з електронною поштою та телеконференціями, пошуку потрібних відомостей в глобальній мережі Інтернет, створення гіпертекстових сторінок тощо; навички складання, описування та реалізації найпростіших алгоритмів і програм з використанням різних засобів їх подання. Оцінювання якості підготовки учнів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності. Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень школярів з інформатики, що відображено в таблиці і побудовано таким чином, що досягнення певного рівня навчальних досягнень передбачає, що усі вказані для попередніх рівнів знання, уміння і навички опановані учнем. Таблиця критеріїв оцінювання навчальних досягнень При оцінюванні знань, вмінь і навичок учнів 2-4 класів з предмету "Інформатика" за рішенням педагогічної ради та спираючись на методичні рекомендації МОН щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти використовується: у 2 класах – вербальна оцінка, у 3-4 класах – рівнева оцінка. У процесі контрольно-оцінної діяльності при безбальному оцінюванні використовуються як усні, так і письмові оцінні судження, які характеризують процес навчання і відображають кількісний і якісний результати процесу навчання: ступінь засвоєння знань і вмінь з навчального предмету та рівень розвитку учнів.
|
Школа №322
Контакти
02222, м.Київ, тел. (044)360-52-50 Статут школи №322
Інструкція
Положення
Шановні батьки
Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось: Сайт існує
Пошук
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||