Вівторок, 19.03.2024, 04:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Початкова школа №322 Деснянського району міста Києва

Наші фінанси
Аудит
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Онлайн-урок
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 1253
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформатика

Хто володіє інформацією, той володіє світом!
                                                             (Натан Ротшильд)
Як правило найбільшого успіху добивається той, хто володіє найкращою інформацією…
                                                             (Бенджамін Дізраєлі)
                Розклад роботи кабінету інформатики на 2023-2024 н.р.
 
ПОНЕДІДОК ВІВТОРОК СЕРЕДА ЧЕТВЕР П'ЯТНИЦЯ
2-В (І) 2-А (І) 2-А (І) - 4-А (ІІ)
2-В (ІІ) 2-А (ІІ) 2-А (ІІ) - 3-А (І)
4-В (І) 4-А (І) 3-Б (І) - 3-А (ІІ)
4-В (ІІ) 4-Б (І) 3-Б (ІІ) - 3-В (І)
- - 4-Б (ІІ) - 3-В (ІІ)
- 4-Д - - -
- 3-Д - - -
- 2-Д - - -

Інформатика. Критерії оцінювання навчальних досягнень          
 
До навчальних досягнень учнів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить:
‑ теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп'ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.
‑ практичні навички: навички роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладним програмним забезпеченням загального і навчального призначення - програмами технічного обслуговування апаратної складової, операційними системами, редакторами текстів, графічними редакторами, засобами підготовки комп'ютерних презентацій та публікацій, інформаційно-пошуковими системами, експертними системами, мультимедійними комп'ютерними енциклопедіями, програмними засобами для комп'ютерної підтримки навчання з різних предметів, програмами-браузерами для перегляду веб-сторінок, програмами для роботи з електронною поштою та телеконференціями, пошуку потрібних відомостей в глобальній мережі Інтернет, створення гіпертекстових сторінок тощо; навички складання, описування та реалізації найпростіших алгоритмів і програм з використанням різних засобів їх подання.
Оцінювання якості підготовки учнів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності.
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень школярів з інформатики, що відображено в таблиці і побудовано таким чином, що досягнення певного рівня навчальних досягнень передбачає, що усі вказані для попередніх рівнів знання, уміння і навички опановані учнем.
Таблиця критеріїв оцінювання навчальних досягнень


При оцінюванні знань, вмінь і навичок учнів 2-4 класів з предмету "Інформатика" за рішенням педагогічної ради та спираючись на методичні рекомендації МОН щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти  використовується: у 2 класах – вербальна оцінка, у 3-4 класах –  рівнева оцінка. У процесі контрольно-оцінної діяльності при безбальному оцінюванні використовуються як усні, так і письмові оцінні судження, які характеризують процес навчання і відображають кількісний і якісний результати процесу навчання: ступінь засвоєння знань і вмінь з навчального предмету та рівень розвитку учнів.

 

 

        

 
 
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,

тел. (044)360-52-50
е-mail:  sh322kiev@ukr.net

Статут школи №322
Безпечна школа

Шановні батьки
Вогнегасник

 Правила користування
вогнегасниками
в надзвичайних ситуаціях.

Права дитини

Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось:

Сайт існує
Пошук

Copyright MyCorp © 2024