Субота, 20.01.2018, 15:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 942
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Моніторинг якості освіти

Моніторинг якості знань учнів 1-3 класів з математики, української мови на кінець 2016-2017 навчального року

Проведений моніторинг показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими програмою.

Математика

Як показав якісний аналіз робіт, більшість учнів засвоїли обчислювальні прийоми додавання і віднімання чисел, табличне множення і ділення, множення і ділення двоцифрових чисел, оволоділи розв’язанням простих і складних задач різних типів, вміють порівнювати математичні вирази, перетворювати іменовані числа, засвоїли математичну термінологію.

Серед учнів 1-х класів майже всі учні справилися з роботою на високому та достатньому рівнях. 49 першокласників виконали всю роботу без помилок.

Навички розв’язування простої типової задачі у першокласників сформовані на високому рівні. Майже всі учні правильно розв’язали задачу, 2 учні неправильно виконали обчислення. Проте не всі учні правильно записали умову та відповідь до задачі. Це свідчить про недостатню сформованість вмінь та навичок запису задачі.

Рівень сформованості обчислювальних навичок учнів 1 класу – достатній. 18 учнів (24% від загальної кількості) допустили помилки у виконанні дій додавання та віднімання в межах 100.

Геометричні завдання (накреслення відрізка) труднощів у першокласників майже не викликало. 92 % учнів виконали це завдання правильно. Однак частина першокласників креслить неохайно, нерівно.

Тому вчителям 1-х класів слід більше уваги приділяти прищепленню учням культури оформлення письмових робіт, формуванню вмінь правильного написання цифр та чисел, вихованню охайності, уважності.

Серед учнів 2-х класів на високому та достатньому рівнях з роботою впоралися 84 учні (98%). Учні 2-х класів мають сформовані вміння та навички розв’язання задач, тільки 1 учень допустив помилки у цьому завданні.

26 учнів (30%) допустили помилки при виконанні арифметичних дій (у додаванні допущено 13 помилок , у відніманні двоцифрових чисел – 7 помилок, у табличному множенні – 3 помилки і діленні – 3 помилок). Це свідчить про те, що вчителям 2-х класів слід більше працювати над формуванням сталих обчислювальних навичок шляхом систематичного проведення усного рахунку, математичних диктантів тощо.

Завдання на розв’язування рівнянь труднощів у другокласників майже не викликало. У цьому завданні 8 учнів (9%) помилилися.

У виконанні геометричного завдання (накреслення прямокутника та знаходження периметра) 13 учнів (15%) допустили помилки. Основним недоліком є неохайне накреслення прямокутника.

Достатній рівень оволодіння програмовим матеріалом виявили учні 3-х класів. Як видно в таблиці, 84% третьокласників показали високий та достатній рівень навчальних досягнень. В цілому 16 учнів 3-х класів (20%) виконали роботу без помилок.

Результати розв’язування задачі характеризуються такими показниками: 6 учнів помилилися у виборі дій до задачі, 7 учнів припустилися помилок в обчисленнях задачі. Це свідчить про достатній рівень сформованості умінь та навичок розв’язання складних задач різних типів.

Рівень обчислювальних навичок третьокласників – середній. Допущені помилки при виконанні письмового додавання - 9 і віднімання багатоцифрових чисел - 26, множення - 11 та ділення на одноцифрові - 11, при визначенні порядку дій у виразі – 5. Взагалі помилки у 50 учнів ( 62% ).

Виконання геометричних завдань (знаходження периметра) труднощів не викликало, проте 15 учнів помилились в обчисленнях.

Вчителям 3-х класів посилити увагу на формуванні сталих обчислювальних навичок, зокрема письмового додавання і віднімання, позатабличного множення і ділення.

Українська мова

У 1-х класах було проведено контрольне списування з друкованого тексту. Аналіз виконаних першокласниками робіт показує, що майже всі учні навчилися правильно сидіти за партою, тримати ручку та зошит під час письма, тобто в достатній мірі оволоділи гігієнічними правилами письма. Аналізуючи роботи з боку дотримання правил написання літер, можна сказати, що в основному учні 1-х класів пишуть літери переважно пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням, списаний текст легко читається. Однак є відхилення від норми у нахилі, у поєднаннях, у формі літер зустрічаються ламані, кутовидні елементи, пропускають або замінюють букви 14 учнів. Це свідчить про те, що класоводам 1-х класів слід ретельніше пояснювати та показувати правильність написання букв, з’єднань, прописувати зразки букв, з’єднань, слів, постійно виправляти неправильне написання.

Під час виконання робіт учнями 2-3 класів були допущені такі помилки:
1) написання слів з апострофом – 13 учнів;
2) подовжені приголосні – 17 учнів;
3) позначення м’якості приголосного – 8 учнів;
4) заміна, пропуск букв – 60 учнів;
5) перенос слів – 5 учнів;
6) в мовних завданнях – 45 учнів.

Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому рівні. Так, 40 % учнів 2-х класів і 55 % учнів 3-х класів написали роботу на високому рівні (10-12 б.), 50 % учнів 2-х класів і 35% учнів 3-х класів – на достатньому рівні (7-9 б.), 15 учнів 2-3 класів показали середній рівень навчальних досягнень, 1 учень (Сімановський Данил, 3-В) справився з роботою на початковому рівні.

Допущені помилки свідчать про те, що вчителям 2-3-х класів необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів сталих практичних навичок написання букв українського алфавіту, орфографічної і пунктуаційної зіркості, засвоєнню правил українського правопису, формуванню уважності, зосередженості, прищеплювати учням культуру оформлення письмових робіт.

Літературне читання

Проводився моніторинг сформованості навичок читання вголос учнів 1-4 класів з метою виявлення сформованості способів читання та його якостей: правильності, темпу, свідомості, виразності. Зверталась увага на вміння дітей відтворити фактичний зміст прочитаного, пояснити значення окремих слів та висловів. Адже читання є основною формою засвоєння набутих людством знань, здобуття найрізноманітнішої змістовної та емоційної інформації. У початковій школі закладається фундамент для повноцінного оволодіння учнями текстовою навчальною інформацією, розвиваються естетично розвинуті читачі – все це сприяє формуванню національної самобутності молодого школяра, його духовності.

Моніторингом було охоплено: 108 учнів 1-х класів, 98 учнів 2-х класів, 108 учнів 3-х класів, 97 учнів 4-х класів. Всього 411 учнів 1-4 класів.

Відповідно до вимог системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів почат¬кової школи на кінець II півріччя визначені такі кількісні показники темпу читання вголос (для розвитку темпу читання): 1 клас – 25-30 слів, 2 клас —50-60 слів, 3 клас — 75-80 слів, 4 клас — 90-95 слів. Моніторинг здійснювався з урахуванням усіх показників (правильність, спосіб, розуміння, виразність, темп).

В учнів перших класів закладаються переважно всі способи читання, але окремі з них потребують значної уваги і допомоги вчителя. ивчення навичок читання учнів 1-х класів показало, що більшість першокласників виявили високі та достатні рівні сформованості навичок читання, оволоділи належним темпом читання.

96 учнів читають слова різної структури цілими словами, без помилок, дотримуються необхідних пауз, логічного наголосу та інтонації, показуючи високі кількісні показники темпу читання вголос (більше 25-30 слів). А учні Шимко В., Козловський І., Момотюк М., Тарасова А. (1-А кл.), Аузіна А., Баранова В., Дробот Д., Коноваленко Д. (1-Б кл.), Ковбаса М., Морозов К., Нечаєва А., Сахно Д., Хрипунова Л., Повзун І. (1-В) читають понад 70 слів за хвилину. 11 першокласників із загальної кількості учнів 1-х класів читають незнайомий текст з 1-3 помилками (заміна букв, перекручування закінчень), монотонно, без інтонації, частково розуміючи прочитане.

учнів 2-х класів більшість володіють високим рівнем правильності, усвідомленості, темпу, виразності читання. 14 учнів з 98 перевірених допускають 1-3 помилки під час читання, окремі слова читають складами. 54 учні названих класів читають, значно перевищуючи нормативні показники (від 80 сл. і більше). А учні Єрьоменко Ол., Кузьменко А., Скрипник Д., Трояв Вл, Чепурна М. (2-А кл.), Шевченко Я. (2-Б кл.), Купріянович А., Лелюк М., Олексенко В., Суржко І. (2-В) читають понад 110 слів за хвилину.

3-х класів на кінець навчального року виявили високий рівень сформованості навичок читання. 92 учні із 108 перевірених або 85% від загальної кількості читають незнайомий текст без помилок, свідомо, виразно, швидко, зв’язно, відтворюючи фактичний зміст прочитаного, 13 учнів допускають під час читання 1-2 помилки. А учні Бабич А., Бобруйко В., Ключка І., Максименкова Є., Придіус О., Савелова К., Химичук С. (3-А кл.), Кіршенін А., Литвин Б., Чугуй А., Шевченко-Головко Є. (3-Б кл.), Баранова А., Дзеціна О., Омельницький О. (3-В кл.) читають більше 130 слів за хвилину.

Вчителям 2-3-х класів слід приділяти більше уваги формуванню правильності читання, впроваджуючи вправи на скорочитання, увагу тощо.

Серед учнів 4-х класів більшість володіють високим рівнем правильності, усвідомленості, темпу, виразності читання.

учні названих класів читають, значно перевищуючи нормативні показники (від 110 сл.). А учні Грудіна К., Копанько В., Матвійчук Б., Мартинчук О., Юнусов Ш., Ярмолюк О. (4-Б кл.), Пшоновська Я. (4-В кл.) читають понад 140 слів за хвилину. Проте 15 учнів допускають під час читання 1-3 помилки, 6 учнів читають невиразно. В цілому показник рівня сформованості навичок читання учнів 4-х класів на кінець навчального року у порівнянні з І півріччям збільшився.

Результати перевірки свідчать про те, що більшість класоводів у виборі методів та прийомів навчання читанню не віддають перевагу бесідам за змістом прочитаного, приділяючи достатньо уваги вправам на вдосконалення технічної сторони читання.

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2018