Наша школа
Виховна робота
Аудит
Онлайн-урок
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Моніторинг якості освіти з англійської мовиЗ метою виявлення рівня знань, умінь та навичок володіння англійською мовою, набутих учнями протягом І семестру 2017-2018 н.р. у грудні місяці було проведено моніторинг з англійської мови у 2,3,4-х класах. Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою. У 2-х класах була проведена письмова контрольна робота, що включало такі види мовленнєвої діяльності: читання, письмо. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів навчилися правильно вживати вивчені граматичні структури, визначати загальні слова, якісно знаходити та з`єднувати лексичні та мовленєві зразки.Під час виконання робіт учнями 2-х класів були допущені такі помилки: 1) написання слів згідно аудіювальних навичок; Допущені помилки свідчать про те, що вчителям 2-х класів необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок письма, правилам побудови речень, орфографічним правилам англійського правопису, формуванню самостійності. Особливу увагу слід звернути на дотримання єдиних вимог до підписування контрольних робіт. Результати контрольний робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на високому та достатньому рівнях.
У 3-х класах було проведено контроль письма. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів оволоділи граматичним матеріалом англійської мови; тобто, утворення теперішнього тривалого і постійного часів та правилами пунктуації. Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 3-х класів на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Однак є учні, які не в повному обсязі оволоділи правилами утворення дієслова «to be» в теперішньому часі. Під час виконання робіт учнями 3-х класів були допущені такі помилки: 1) неправильне утворення часів Present Simple, Present Continuous; Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на високому, достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що вчителям 3-х класів необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок розпізнавання часів англійської мови за словами-індикаторами (обставинами часу), орфографічним правилам англійського правопису та правилам порядку побудови речень, формуванню уважності, зосередженості.
У 4-х класах було проведено контроль письма. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів оволоділи лексичними та граматичними навичками. Аналізуючи роботи, можна сказати, що вцілому учні 4-х класів на достатньому рівні володіють утворенням теперішнього простого, тривалого та майбутнього часів, ступенів порівняння прикметників. Однак, є учні, які не в повному обсязі оволоділи правилами утворення часів і форм минулого часу Past Smple. Під час виконання робіт учнями 4-х класів були допущені такі помилки: 1) утворення часів англійської мови; Результати моніторингу свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому рівні. Проте, допущені помилки свідчать, що вчителям 4-х класів класів необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів сталих практичних навичок написання слів англійською мовою, засвоєнню правил утворення часів, множини іменників, написанню повідомлення на запропоновану тему правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання, а також формуванню уважності і зосередженості.
|
Школа №322
Контакти
02222, м.Київ, тел. (044)360-52-50 Статут школи №322
Інструкція
Положення
Шановні батьки
Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось: Сайт існує
Пошук
|