П'ятница, 19.04.2024, 17:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Початкова школа №322 Деснянського району міста Києва

Наші фінанси
Аудит
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Онлайн-урок
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 1257
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Моніторинг якості освіти за підсумками І семестру 2017-2018 н.р.

Результати моніторингу рівня знань учнів 2-4 класів

з української мови та математики

за підсумками І семестру  2017-2018 н.р.

 

   

       Згідно з річним планом роботи школи та на виконання наказу від 18.11.2015 р. № 211 з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок з української мови та математики, набутих учнями протягом І семестру 2017-2018 н.р.,   12 - 14 грудня  був проведений моніторинг  у  2-4-х класах.

Українська мова

Учням  був запропонований диктант та мовні завдання. Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями і навичками, передбаченими програмою.

Під час виконання робіт учнями 2-4 класів були допущені такі помилки:

1)позначення м’якості приголосного  – 12 учнів;
2)написання ненаголошених е,и – 16 учнів;
3)заміна, пропуск, переставляння букв – 104 учні;
4)перенос слів – 8 учнів;
5)правопис слів з апострофом – 3 учні;
6)правопис прийменників – 7 учнів;
7)в мовних завданнях:
- звуко-буквений аналіз – 50 учнів;
- визначення головних та другорядних членів речення  –  19 учнів;
- добір спільнокореневих слів –  7 учнів;
- визначення відмінків іменників – 20 учнів.

Результати моніторингових робіт свідчать, що більшість  учнів засвоїли програмовий матеріал на достатньому рівні. Так, 48 % учнів 2-х класів , 40 % учнів 3-х класів і 34% учнів 4-х класів написали роботу на високому рівні (10-12 б.), 41 % учнів 2-х класів, 58 % учнів 3-х класів і 44% учнів 4-х класів – на достатньому рівні (7-9 б.). На середньому і початковому рівнях виконали  роботу 31 учень, що становить 12% від загальної кількості. Якісний аналіз контрольних робіт показав, що переважна більшість учнів вміють писати під диктовку текст із опрацьованими орфограмами, передбаченими програмою, ставити відповідні розділові знаки в кінці речень, виконувати аналіз слів, визначати головні та другорядні члени речення.

Слід відзначити, що більшість робіт написані охайно, з дотриманням норм написання та з’єднання літер, абзаців, інтервалів. Проте, допущені помилки свідчать про те, що вчителям 2-4-х класів необхідно приділяти більше уваги  формуванню в  учнів сталих практичних навичок написання букв українського алфавіту, орфографічної і пунктуаційної зіркості, засвоєнню правил українського правопису, формуванню уважності, зосередженості. Вчителям  слід звернути увагу на формування в учнів вміння робити виправлення згідно з методичними вказівками, дописувати рядки до кінця, використовуючи правила переносу слів, не виходячи за межі рядків, дотримуватись абзаців.

Математика

Як показав якісний аналіз робіт, більшість учнів засвоїла обчислювальні прийоми додавання і віднімання чисел, табличне множення і ділення, поза табличне ділення  і множення, додавання і віднімання багатоцифрових чисел, оволоділи розв’язуванням складених задач різних типів, вміють розв’язувати рівняння, порівнювати числа та математичні вирази, виконувати геометричні завдання.

Серед учнів 2-х класів на високому та достатньому рівнях з роботою впоралися 96 %. Майже всі учні 2-х класів мають сформовані вміння та навички у розв’язанні задач (1 учень  помилився у виборі дії, 6 учнів  – в обчисленні), вміють правильно записати складові частини задачі, розв’язувати по діях, правильно записувати відповідь. Вчителям на уроках слід звертати увагу на узгодженість чисел та величин при формулюванні відповіді до задачі (8 потрібно таких банок тощо), на правильність та лаконічність пояснень до дій у задачах.

            53 учні (53 %) обчислили всі приклади правильно. 16 учнів (16 %) допустили помилки при виконанні додавання, 14 учнів (24 %) - віднімання двоцифрових чисел. У математичному диктанті помилились 9 учнів. Це свідчить про те, що вчителям 2-х класів слід більше працювати над формуванням сталих обчислювальних навичок шляхом систематичного проведення усного рахунку, математичних диктантів тощо.

            Завдання на порівняння іменованих чисел труднощів у другокласників майже не викликало (4 учні  (4%) помилилися).

           У виконанні геометричного завдання на побудову відрізків не справились 12 учнів (12%). З них більшість неправильно користуються лінійкою та помиляються у визначенні довжини відрізка. Тому вчителям на уроках слід частіше впроваджувати елементи геометрії (користування лінійкою, вимірювання та побудова відрізків).

          Учні 3-х класів виявили високий  рівень оволодіння програмовим матеріалом. Як видно в таблиці, 95 % третьокласників показали високий та достатній рівень навчальних досягнень. В цілому 25 учнів  3-х класів (29%) виконали роботу без помилок.

Результати розв’язування задачі характеризуються такими показниками: правильно розв’язали 81 учень  (93%),  3 учні помилилися в обчисленні дій, 3 учні неправильно сформулювали пояснення до дій. Це свідчить про високий рівень сформованості умінь та навичок розв’язання складених задач.

            Рівень обчислювальних навичок третьокласників – достатній. Правильно обчислили всі приклади 55 учнів (63%). Допущені помилки при виконанні   додавання – 7 учнів (8%)  і віднімання двоцифрових чисел – 15 учнів (17%), табличного множення – 7 учнів (8%) та ділення – 9 учнів (10%). Це свідчить про те, що вчителям 3-х класів слід більше працювати над формуванням сталих обчислювальних навичок шляхом систематичного проведення усного рахунку, математичних диктантів тощо.

У виконанні геометричного завдання труднощі виникли у 11 учнів (13%). Основним недоліком є неправильне накреслення геометричних фігур.

З розв’язуванням рівнянь справились 82 учні  (94%). У виборі математичних дій припустилися помилок  6 учнів (7%).

       Серед учнів 4-х класів на високому та достатньому рівнях з роботою впоралися 80%. Аналізуючи допущені помилки, можна сказати, що майже всі учні 4-х класів мають сформовані вміння та навички у розв’язанні складених задач, проте 9 учнів  не справились з цим завданням і 8 учнів помилилися в обчисленнях. Найбільше помилок  у завданні на перетворення  іменованих чисел -  20 учнів (22%), у геометричному завданні – 15 учнів (17%).

      Результати обчислення прикладів свідчать про достатній рівень формування обчислювальних навичок: 43 учні (48%) обчислили приклади правильно, 12 учнів допустили помилки у виконанні письмового додавання та віднімання, 29 учнів – у виконанні письмового множення та ділення. Тому класоводам 4-х класів потрібно на кожному уроці значну увагу приділяти формуванню сталих обчислювальних та математичних навичок.

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,

тел. (044)360-52-50
е-mail:  sh322kiev@ukr.net

Статут школи №322
Безпечна школа

Шановні батьки
Вогнегасник

 Правила користування
вогнегасниками
в надзвичайних ситуаціях.

Права дитини

Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось:

Сайт існує
Пошук

Copyright MyCorp © 2024