П`ятниця, 15.12.2017, 19:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 938
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Орієнтовні діагностичні завдання для співбесіди з дитиною

Перелік орієнтовних питань для співбесіди з дитиною
під час прийому до 1-го класу
СШ № 322
з поглибленим вивченням англійської мови

     Загальна поінформованість

(Своє прізвище, ім’я та по батькові, вік і день народження; прізвища, імена та по батькові  батьків, їх професії; домашня адреса; орієнтування у навколишньому середовищі – пори року та їх основні ознаки, дні тижня, запас знань  дитини, особливості  її поведінки та взаємодії з незнайомими дорослими в ситуації співбесіди).

Психологічна готовність (відповідно віку)

- ставлення до школи та навчання,

- розвиток сприймання, уваги,

- емоційно-вольова та соціальна готовність до школи.

Мовленнєва готовність

- правильність вимовляння звуків,

- уміння розрізняти звуки мови на слух,

- словниковий запас,

- володіння зв’язним мовленням.

Процеси мислення

- узагальнення (назви одним словом, визнач, чого не вистачає).

- виключення (знайди зайвий предмет).

- порівняння (чим схожі і чим відрізняються предмети, вибери потрібний з певної кількості).

- розвиток наочно-образного та логічного мислення (склади оповідання за   серію малюнків, встанови послідовність подій).

Зорове  запам’ятовування.

Запам’ятовування  на  слух.

  1. Чи володіє дитина  поняттями (правий – лівий, великий – маленький, веселий - сумний тощо)?
  2. Чи здатна дитина класифікувати предмети, наприклад: одяг, посуд, овочі, фрукти, транспорт тощо?
  3. Чи виявляє дитина до чого-небудь підвищений інтерес? Чи є в неї захоплення?
  4. Чи може дитина назвати і визначити основні ознаки  пір року, частин доби?
  5. Чи може дитина пояснити призначення різних речей (щітка, холодильник, олівець, стіл  тощо), професій людини ( лікар, водій, будівельник тощо)?
  6. Чи здатна дитина слухати інших, не перебиваючи? Чи здатна вона посидіти спокійно протягом певного часу?
  7. Чи може дитина розрізняти  схожі і несхожі предмети, знаходити відмінності, виділяти зайве?
  8. Чи здатна дитина скласти речення за малюнком, зв’язну  розповідь за серією малюнків, встановити послідовність подій?
  9. Чи спроможна вона розрізняти форми, розміри , кольори  предметів, порівнювати їх кількість?
  10. Чи може дитина повторити за дорослим кілька слів, звуків або цифр?
  11. Чи знає дитина свою адресу, своїх родичів?
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017