Субота, 20.01.2018, 15:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 942
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Посібники для предметів білінгвального циклу

Вчителі білінгвальних дисциплін постійно  балансують між змістом уроку та його лексичним наповненням  в початковій школі. Ми піклуємось про досягнення академічного рівня у викладанні шкільного предмета і одночасному збереженні точності та логічності мови, не перевантажуючи зміст. Для досягнення в процесі навчання обох цілей слід безупинно балансувати між уроком, сфокусованим на змісті навчального предмету, та уроком специфічного мовного спрямування. Оскільки в словосполученні «білінгвальне навчання» ми робимо наголос на іменник (навчання), білінгвальний урок перетворюється на місце зустрічі академічного та неакадемічного змісту навчального предмету. Це означає, що при поясненні академічних понять ми, враховуючи недостатній рівень володіння мовою учнями, маємо право користуватись спрощеною (неакадемічною) мовою.

Переслідуючи таку мету на основі державних програм творчою ініціативною групою школи розроблені програми білінгвального навчання, ціль яких – допомогти дітям отримати обов’язкову (академічну) освіту іноземною мовою. Дані програми є фундаментом основного елементу білінгвальної освіти – позитивної мотивації, що підкреслюється сподіваннями батьків і загальним настроєм шкільного середовища.

На їх основі вчителями були розроблені робочі зошити з друкованою основою та посібники з предметів білінгвального циклу. Вони схвалені і рекомендовані до використання зав. кафедри методики мов та літератури ІППО ім. Б.Грінченка і містять НЛО, що відповідають темі, дидактичній меті та змісту роботи на уроці, вправи та творчі завдання.

Продуктивною ми бачимо інтеграцію іноземної мови з уроками фізкультури та позаурочною діяльністю, пов’язаною з рухливою діяльністю учнів. Слова іноземною мовою, що супроводжують ритмічний рух дитини, сприяють формуванню в його пам’яті єдиного звукомоторного образу, що дозволяє через асоціативні зв’язки полегшити дитині засвоєння іноземної мови.

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2018