Вівторок, 21.11.2017, 21:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 937
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

с.2

Учні 3-А класу брали участь у міському конкурсі “Read On”, де отримали нагороди в 2 номінаціях: кращий читач ( Best Reader ) та ( Special Recognition) найкраща постанова. Вчитель англійської мови Колос А.Ш. була нагороджена сертифікатом, який дає можливість пройти навчання в Британії від компанії SOL.

Учні 4 класів брали активну участь у ІІ (районному) етапі олімпіади з англійської мови, де показали високий рівень знань та отримали призові місця.

Рівень педагогічної майстерності протягом минулого року зріс. Педпрацівники Веремій Н.М., Пікуля Л.П., Колос А.Ш., Саттарова М.М., Штанько Т.В., Оболешева А.А., Панченко О.А., Аніщенко В.П. пройшли курси підвищення кваліфікації в ІППО Київського університету ім. Б.Грінченка. За результатами атестації 2016-2017 н.р. вчитель початкових класів Гриненко К.П. підтвердила свою кваліфікаційну категорію та звання, Веремій Н.М. отримала педагогічне звання «учитель-методист», Павленко Г.Д. - педагогічне звання «старший учитель», Колос А.Ш., Саттарова М.М., Шевчук О.А. отримали ІІ кваліфікаційну категорію, керівник гуртка Аніщенко В.П. та вихователь ГПД Панченко О.А. підвищили тарифний розряд.

Вчителі ПМК слідкують за новинками психолого-педагогічної методичної літератури, обирають оптимальні форми, методи і прийоми навчальної діяльності, постійно здійснюють самоосвіту через злагоджену роботу всіх структур підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Адже, важливим завданням методичних комісій сучасної школи є розвиток пізнавальної активності учнів, виховання в них бажання працювати творчо, поповнювати та вдосконалювати свої знання, підтримка потреби учнів до постійної самореалізації. Невід’ємною складовою системи методичної роботи є виявлення обдарованих учнів, створення ефективних форм підтримки та розвитку творчих здібностей, становлення дослідницького способу мислення учнів, їхньої потреби самоосвіти та самовиховання.

На кінець навчального року 289 учнів початкової школи мають високий і достатній рівень навчальних досягнень, що становить 70%. Нагороджені похвальними листами за високі досягнення у навчанні 76 учнів 2-4 класів.

Враховуючи індивідуальні освітні запити та потреби учнів у 2016-2017 навчальному році у закладі продовжували роботу білінгвальні класи, навчання у яких передбачає з окремих предметів (образотворчого та музичного мистецтва, фізичної культури) поперемінне використання двох мов – державної та іноземної. Білінгвальне навчання сприяє розширенню загальноосвітнього кругозору учнів завдяки порівняльному аналізу іншомовних культур, формуванню у них толерантного ставлення до поглядів, пов’язаних із національною специфікою різних народів, стимулює необхідність подальшої самоосвіти та саморозвитку. Під час таких уроків іноземна мова стає не метою навчання, а засобом спілкування, елементом гри. Адже під час уроків образотворчого та музичного мистецтва, фізичної культури учні позбавляються однієї з головних психологічних перешкод у навчанні іноземної мови – відчуття страху за невірно сказане слово, вони розуміють, що їх не будуть оцінювати з іноземної мови. Вчителі стимулюють учнів до спілкування іноземною мовою, створюють відповідні умови, спрямовують навчальний процес в руслі комунікативних потреб.

Для впровадження в процес навчання інноваційних технологій школа має комп’ютерний кабінет, інтерактивні дошки, проектори, ноутбуки, демонстраційні екрани та плазмові телевізори-монітори. Впровадження в процес навчання молодших школярів інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує доступ до різних інформаційних ресурсів, сприяє збагаченню змісту навчання, надає йому логічний пошуковий характер, а також вирішує проблеми пошуку шляхів і засобів активації пізнавального інтересу учнів, розвитку їхніх творчих здібностей, стимуляції розумової діяльності.

Вивчення предмета «Інформатика» в 2-4 класах сприяє формуванню і розвитку у молодших школярів ключових компетентностей, серед яких можна виділити ІКТ-компетентність, та «уміння вчитися», як здатність до самоорганізації в навчальній діяльності. Впровадження в процес навчання молодших школярів інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує доступ до різних інформаційних ресурсів, сприяє збагаченню змісту навчання, надає йому логічний пошуковий характер, а також вирішує проблеми пошуку шляхів і засобів активації пізнавального інтересу учнів, розвитку їхніх творчих здібностей, стимуляції розумової діяльності.

Уроки за даною програмою у 2-4 класах проводить вчитель інформатики Єгорова Ірина Володимирівна, яка досконало володіє знаннями методики застосування інформаційних технологій у початковій школі, а також неухильно дотримується на уроках санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням вікових особливостей учнів. На своїх уроках Єгорова І.В. успішно впроваджує інтерактивні методи та інформаційні форми навчання, що дозволяють ефективно побудувати навчальний процес та зацікавити молодших школярів, створити таку атмосферу в класі, яка найкраще сприяє співпраці, порозумінню й доброзичливості, створює умови для ефективного засвоєння навчального матеріалу, розвитку мислення.

Школа в усі часи була і залишається своєрідною моделлю, дзеркалом, яке відбиває життя і проблеми всього суспільства, тому освіта сьогодні – важливий чинник управління змінами у суспільстві. Система освіти повинна забезпечити учням якісну освіту з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей, батькам – упевненість за долю їхніх дітей, а працівникам освіти – гідні умови праці і життя, умови для професійного росту, самореалізації. І з цією метою необхідно впроваджувати в навчально-виховний процес новітні технології, орієнтовані на особистість учня. У практику роботи нашої школи активно увійшли:

• проектні технології, що забезпечують інтеграцію різнопредметних знань і вмінь із різних видів діяльності, передбачають таку систему організації навчання, за якої учні набувають знань, умінь і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань, проектів;

• ігрові технології, що формують навички розв’язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних варіантів (рольові та ділові ігри);

• інтерактивні технології – ґрунтуються на концептуальних ідеях співробітництва, взаємонавчання (робота в групах, «мозковий штурм», «кейс-метод», «акваріум», «асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», взаємне навчання тощо);

• інформаційно-комунікаційні технології, спрямовані на формування вмінь роботи з інформацією, дослідницьких умінь, умінь приймати оптимальне рішення, цілісне інформаційне забезпечення;

• педагогічна технологія створення ситуації успіху – націлена на створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини, надає кожному можливість відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри в свої сили;

• технологія розвитку критичного мислення – представляє собою сукупність різноманітних педагогічних прийомів, які спонукають учнів до дослідницької творчої активності, створюють умови для усвідомлення ними матеріалу, узагальнення одержаних знань.

Концепція школи, розроблена ініціативною творчою групою під головуванням заступника директора з НВР Цимбалюк О.А., визначає предметом особливої уваги практичне втілення одного із ведучих принципів державної політики в освіті – адаптивність системи шкільної освіти щодо потреб якісно нових освітніх послуг які б забезпечували не лише рівень функціональної компетентності учня, враховували особливості його розвитку, але і забезпечували підготовку дітей на рівні європейських стандартів, формували випускника з європейським типом мислення, культури і поведінки.

Вчителі англійської мови користуються на уроках інтерактивним програмним забезпеченням навчально-методичного комплексу “Family and Friends” Oxford iTools Diginal Classroom Resourses. Дана програма дозволяє в ігровій формі опрацьовувати новий граматичний та лексичний матеріал.

У навчальний процес активно впроваджуються методи та прийоми освітньої мнемотехніки з метою розвитку пам’яті, творчого мислення та підвищення якості освітніх послуг.

Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес є вимогою сьогодення. Діяльність нашої школи побудована так, щоб кожен учитель міг найбільш повно розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук кожного учня.

У 2016-2017 н.р. у рамках дослідно-експериментальної роботи за темою «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку» було розроблено та затверджено програму з білінгвального навчання фізкультурі. Інтеграція іноземної мови з уроками фізкультури, пов’язаною з рухливою діяльністю учнів виявилася продуктивною оскільки слова іноземною мовою, що супроводжують ритмічний рух дитини, сприяють формуванню в його пам’яті єдиного звукомоторного образу, що дозволяє через асоціативні зв’язки полегшити дитині засвоєння іноземної мови.

Знаходячись на моделювально-формувальному етапі дослідно-експериментальної роботи за темою «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи I ступеня інноваційного типу розвитку» в цьому навчальному році педагогічним колективом закладу опробовано навчальну програму з білінгвального навчання фізичній культурі для 1 – 4 класів, яку було рецензовано та погоджено Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Особливість програми полягає в міжпредметній інтеграції навчальних дисциплін «Фізична культура» та «Іноземна мова», оволодінні спортивною термінологією та англійською мовою через рухову діяльність учнів.

За планом дослідно-експериметнальної роботи були створено електронну базу презентацій, відео та аудіо матеріалів до уроків музичного та образотворчого мистецтва.

Усвідомлюючи роль і значення інноваційного характеру діяльності педагогів школи, що спонукає до пошуку нових підходів, освітніх технологій, формування власне іншої психологічної установки щодо здобуття якісної освіти, екологічних стосунків з навколишнім світом, нових вимірів сенсу життя вважати пріоритетними завданнями на 2017-2018 н. р. в методичній роботі: 

- модернізацію навчально-виховного процесу (впровадження в навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій); 

- залучення педагогів до участі в реалізації експериментальної роботи, написання авторських програм, методичних розробок, статей та публікацій, що стане безпосереднім виразником творчого потенціалу кожного вчителя; 

- впровадження у 1 класі науково-педагогічного проекту «Інтелект України»; 

- участь у впровадженні пілотного проекту впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти «Освіта для життя»; 

- забезпечення умов, мотивації для пошукової, дослідницької діяльності педагогів, їх участі в семінарах, конференціях та конкурсах; 

- створення бібліотечного фонду наукової, довідкової і пізнавальної літератури для учнів з яскраво вираженими здібностями.

Створення умов для навчання і виховання обдарованих дітей.
Мережа профільних класів та класів з поглибленим вивченням предметів,
доцільність створення та результативність діяльності.
Підсумки участі закладу в районних, міських, всеукраїнських етапах
предметних олімпіад та конкурсів МАН.
Засоби заохочення (нагородження медалями, стипендії тощо)

Школа має статус спеціалізованої з поглибленим вивченням англійської мови. Тут створено всі необхідні умови для навчання і виховання обдарованих дітей.

Відповідають сучасним вимогам кабінети початкових класів, комп’ютерний клас, класи англійської мови.

Навчальні кабінети мають хороше наповнення методичними, дидактичними матеріалами. Школа повністю забезпечена педагогічними кадрами.

В другій половині дня діти розвивають свої здібності на заняттях зі спортивних танців, шахів, хортингу, тенісу, футболу, бісероплетіння, вчаться грати на сопілці, створені студії за інтересами.

У школі створено відповідні умови для розкриття і реалізації потенційних можливостей, розумових і фізичних здібностей учнів молодшого шкільного віку.

У зв’язку з тим, що школа спеціалізована, де діти поглиблено вивчають англійську мову з 1 класу, вчителі англійської мови намагаються створити належні умови для самореалізації особистості кожного учня у всіх видах мовленнєвої діяльності.

Впродовж 2016-2017 навчального року вихованці нашої школи брали активну участь у Всеукраїнських, міських, районних конкурсах, олімпіадах та успішно ставали переможцями й призерами:

- Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» -  Андрушко Назар (4-Б) – переможець,

- Районний етап XVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика -  Куріло Анастасія(3-В), Бабич Анастасія (3-А) – ІІІ місце,

- 17 переможців районних предметних олімпіад:

з української мови - Колінько Діана (4-А) - І місце, Кодінцева Євгенія (4-А), Алістратова Маріанна (4-В) – ІІ місце, Полєно Софія  (4-А) – ІІІ місце,

з математики - Казеко Вероніка (4-В) – ІІІ місце, Хрущ Андрій (4-А) - ІІІ місце,

з анлійської мови – Кодінцева Євгенія (4-А) , Гавриленко Каріна (4-А) – І місце, Хрущ Андрій (4-А), Погребняк Катаріна (4-А), Колінько Діана (4-А), Полєно Софія (4-А), Андрушко Назар (4-Б), Ярмолюк Олександра (4-Б), Грицей Андрій (4-А) – ІІ місце, Івлєва Єва (4-А), Новосельська Ксенія (4-Б) – ІІІ місце.

Учні 3 класів брали участь у фіналі конкурсу читачів «Read your Way to Better English 2017», Міжнародного проекту Oxford University Press «READ ON». Учні показали виставу по прочитаній книзі та отримали нагороду «Best Readers» та «Special Recognition».

- Міський конкурс «Мій домашній улюбленець» - учениця 4-В класу Поліщук Вероніка ІІІ місце в номінації «Найкращий малюнок».

- Районний конкурс « Трагедія Бабиного Яру» - учні 2-Б класу Цимайло Вл., Льовочкін Ол. посіли ІІІ місце.

- Районний конкурс «Дюймовочка 2017» - Коркач Анна (3-А клас) – отримала диплом в номінації «Міс чарівність».

- Районний конкурс «Козацькому роду нема переводу» - І місце команда 4-Б класу.

- Районний конкурс художньої самодіяльності «Таланти твої, Деснянщино» - ІІ місце посів шкільний ансамбль сопілкарів.

В школі працює 12 класів, кожен з яких поглиблено вивчає англійську мову відповідно до профілю школи з 1-го классу: 1 класи – 3 години на тиждень, 2, 3, 4 класи – 4 години на тиждень. При цьому відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України N 128 від 20.02.2002 для поглибленого вивчення іноземної мови класи діляться на 3 групи.

Учні 1, 2, 3-х класів школи повністю забезпечені підручниками з англійської мови рекомендованими МОН України. Вчителі школи продовжують паралельно користуватися основною та додатковою літературою європейського зразка з метою викладання іноземної мови відповідно до вимог сучасності, а саме навчально-методичним комплексом “Family and Friends” Oxford University Press. Даний включає програмне забезпечення для інтерактивної дошки “I-Tools”, що урізноманітнює та інтенсифікує процес ознайомлення з новим граматичним та лексичним матеріалом та пропонує широку низку інтерактивних завдань для закріплення та тренувальних вправ.

Загальний відсоток якості засвоєння програм з англійської мови учнями 2-4-х класів за річним оцінюванням складає 94%. Зазначені дані свідчать про належний рівень професійної підготовки вчителів та високий рівень мотивації учнів до засвоєння знань та оволодіння мовленнєвими компетентностями. Школа вважає участь учнів у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах з англійської мови складовою частиною підвищення мотивації до вивчення англійської мови. Ми приділяємо велику увагу позакласній роботі за інтелектуальним напрямком. В школі налагоджена система роботи з обдарованими учнями - щотижнево проходять заняття з англійської мови за програмою OXFORD “Grammar for schools 2”.

Учні 3-х і 4-х класів брали участь у районних та міських етапах конкурсів та предметних олімпіад з математики, української мови та англійської мови, де показали достатньо високий рівень знань та були нагороджені дипломами Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації:

- Колінько Діану, ученицю 4-А класу, за І місце у районному етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови серед учнів 4-х класів; за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Кодінцеву Євгенію, ученицю 4-А класу, за І місце у районному етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів; за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови серед учнів 4-х класів; 

- Гавриленко Каріну, ученицю 4-А класу, за І місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Погребняк Катаріну, ученицю 4-А класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Полєно Софію, ученицю 4-А класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів; за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови серед учнів 4-х класів;

- Хруща Андрія, учня 4-А класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів; за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики серед учнів 4-х класів;

- Грицея Андрія, учня 4-А класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Андрушка Назара, учня 4-Б класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів; 

- Ярмолюк Олександру, ученицю 4-Б класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Алістратову Маріанну, ученицю 4-В класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови серед учнів 4-х класів;

-  Івлєву Єву, ученицю 4-А класу, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Новосельську Ксенію, ученицю 4-Б класу, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови серед учнів 4-х класів;

- Казеко Вероніку, ученицю 4-В класу, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики серед учнів 4-х класів; 

- Бабич Анастасію, ученицю 3-А класу, за ІІІ місце у ІІ етапі ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;

- Куріло Анастасію, ученицю 3-В класу, за ІІІ місце у ІІ етапі ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

У 2016-2017 навчальному році Грамотою Департаменту освіти і науки, молоді та спорту нагороджена заступник директора з НВР Цимбалюк О.А. (наказ № 78К від 24.02.2017), Грамотами Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації нагороджені медпрацівники Бобко Н.В., Войтко І.А., Дзеціна Л.В,, Захарченко А.В., Колос А.Ш., Литвин С.В., Павленко Г.Д., Панченко Н.І., Сорокін О.М., Ходорова З.Й., Шевчук О.А. (наказ № 1445-к від 15.09.2016), Василик Т.В., Гриненко К.П., Павленко Г.Д., Ходорова З.Й., Шевчук О.А., Каніковська Л.В., Суровікіна-Чебан О.П. (наказ № 126-к від 28.02.2017).

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017