Вівторок, 21.11.2017, 21:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 937
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

с.3

Організація виховної роботи. Основні та найбільш цікаві заходи.
Робота гуртків, секцій тощо. Профілактична робота з питань попередження
скоєння злочинів і правопорушень неповнолітніми

Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (patria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

Упродовж 2016-2017 навчального року виховна робота в школі була спрямована на реалізацію затверджених загальношкільних планів виховної роботи на 2016-2017 н .р., у відповідності до виховних проблем, над якими працює школа; указів Президента України; Постанов Верховної Ради і Кабінету Міністрів України; нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України; рішень Київради; розпоряджень КМДА; наказів ГУОН; наказів Деснянського РУО, положень і завдань «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді», прийнятої на засіданні Колегії Міністерства освіти і науки України 26 березня 2015 р.

Тема виховної роботи: використання передових технологій виховного процесу як умови для повноцінного морального, психологічного, духовного, фізичного розвитку учнів, становлення творчої особистості, здатної до продуктивної праці; виховання особистості з постійною потребою в самореалізації та самовдосконаленні, спирається на традиції української державності, національно-визвольної боротьби українського народу, громадянську свідомість, здатність критично і незалежно мислити, бути активним у відстоюванні своєї позиції та готовим до захисту незалежності й територіальної цілісності української держави.

Завдання: створення відповідних умов для формування і розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією, яка готова до конкурентного обрання свого місця в житті.

Основні завдання на 2017– 2018 навчальний рік:

1. Зосередження знань на формуванні самостійної і компетентної особистості, здатної виважено діяти в різноманітних життєвих ситуаціях.

2. Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

3. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров’я учнів, недопущення проявів жорстокості та насильства в учнівському середовищі.

4. Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю внутрішніх мотивів її самовдосконалення, розвитку здібностей на кожному з вікових етапів.

5. Пошук, розвиток і підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців.

6. Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір.

7. Формування здорового способу життя.

8. Організація дозвілля учнів, пошук нових його форм.

9. Впровадження нових форм і методів співпраці та взаємодії з батьками.

3 метою покращення роботи по розвитку художньої самодіяльності учнів, виявлення обдарованих дітей в галузі музичної творчості, хореографії, активізації позакласної роботи, посилення пропаганди здорового способу життя засобами залучення учнів до регулярних занять фізичною культурою і спортом протягом 2016- 2017 н.р. у школі працювали такі гуртки:
- «Творча майстерня» ( керівник Тімірова Г.А.);
- «Бісероплетіння» (керівник Суровикіна-Чебан О.П..);
- ансамбль «Сопілкарі» (керівник Суровикіна-Чебан О.П.);
- баскетбол ( керівник Сорокін О.М.);
- шахи ( керівник Аніщенко В.П.);
- хортинг (керівник Сорокін О.М.);
- теніс( керівник Сорокін О.М.);
- спортивні танці (керівник Захарченко А.В.).

Робота гуртків ефективно впливає на розвиток творчого потенціалу учнів. Гуртки користуються великою популярністю серед дітей.

Заняття проводяться по групах за віковою категорією. Гуртки мають плани гурткових занять, ведуться журнали обліку.

Головною ознакою занять в спортивному гуртку з хортингу є налаштованість учнів на роботу, вивчення нових прийомів, а не просто на гру. Вихованці цього гуртка показували гарні результати в змаганнях, де отримували численні грамоти та медалі.

Основною метою робота гуртків теніс, хортинг є: виховання фізичних якостей - сили,спритності, уваги та швидкості, поглиблене вивчення спортивних ігор, що сприяє розвитку товариськості, згуртованості та колективізму в команді.

Вихованці шахового гуртка приймали активну участь у різноманітних шахових турнірах районного, мського рівнів, де займали призові місця, отримували грамоти, медалі та кубки. Зокрема, на досить високому рівні учні захищали честь школи в конкурсі «Київська весна» - 2017», в районних змаганнях «Кришталева тура», в змаганнях на першість України «Швидкі шахи».

Система художньо-естетичного виховання засобами різних видів мистецтва, зокрема хореографії існує в школі давно. На заняттях танцювального учні вчаться передавати рухами та пластикою багатограністьсть характеру людини, певний емоційний стан, набувають художньої майстерностї рухів; здійснюють постановки спортивно-хореографічних композицій. Заняття проводяться на високому професійному рівні. Діти приймають участь у всіх загальношкільних концертах, районних заходах.

Планомірна, змістовна робота гуртка сопілкарів сприяла гармонійному розвитку особистості, прищепленню їй естетичного смаку на основі української народної музики. формуванню художньо-естетичного смаку дітей засобами музичного мистецтва. Проведення цього гуртка дає можливість реалізувати дітям свої творчі здібності, проявити таланти.

На засіданнях педагогічної ради та нарадах при директору протягом навчального року були розглянуті такі питання:

1) Удосконалення позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до занять.
2) Прийоми ефективного оцінювання та ефективного зворотного зв’язку на вчинки та дії учнів.
3) Про хід виконання положень і завдань «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді»
4) Про активізацію профілактичної роботи щодо запобігання негативним проявам в учнівському середовищі.
5) Ознайомлення з нормативно - правовою базою щодо попередження насильства над дітьми.

В школі організовано батьківський всеобуч, який допомагає вирішенню проблем з дітьми, схильними до правопорушень. Проводяться заходи, до яких залучються і діти і їх батьки. Під час проведення таких заходів розглядаються поняття значимості сім'ї в житті людини, турботу про батька і матір, дідуся і бабусю; формується повага до праці батьків. Важливе місце надається тематичним бесідам: „Твоя сім’я”, „Найближчі нам люди”, „Культура поведінки в сім'ї”, „У нашій хатині, як у раю” та інші. Робота батьківського всеобучу спрямована на те, щоб привернути батьків до школи, визначити їхні права та обов’язки у вихованні власних дітей, відвести відповідну роль у навчально-виховному процесі, створити необхідні умови для просвітницької роботи. 

1. Громадянське та патріотичне виховання - ключові лінії «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави», «Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей» Виховання поваги до державної символіки, любові до рідного міста, школи завдяки проведенню традиційних заходів, а також святкування визначних дат, вшанування пам’яті (День партизанської сла¬ви: виховні години за темою: «Ми пам’ятаємо…». Єдиний урок до дня визволення України від німецько – фашистських загарбників, Тиждень Пам'яті «Це потрібно не мертвим, це потрібно живим»до річ¬ниці визволення України від німецько-фашист¬ських загарбників; Місячник правових знань, місячник національно-громадського виховання «Я – родина - Україна», тиждень правоохоронної роботи. Місячник родинно – побутової культури «Тепло сімейного вогнища». До Всесвітнього дня родини:
- конкурс малюнків «Моя родина»;
- фотоконкурс «Сімейні улюбленці»;
- конкурс творів «Історія мого роду»;
Тиждень «Ми сила і міць держави» (жовтень). Година спілкування «Вам захищати Батьківщину», присвячена Дню Захисника України, Дню козацтва.

Заходи з вшануваня пам'яті жертв голодоморів (листопад).
- Виставка літератури в бібліотеці «Чорні сторінки історії»
- Виховні години по класах «Скорботний 33 рік…»
- Акція «Запали свічку»

Тиждень Соборності України (січень)
- єдиний урок «Соборна мати Україна одна на всіх як оберіг»
- Години спілкування «22 січня – День Соборності та Свободи України».
- Виставка в бібліотеці експозиції «Шлях до свободи і єдності».
- Конкурс ерудитів (КВК) «Побут та звичаї українського народу» (1-4 класи). - День пам’яті Героїв Крут 28.01.2016 «На аскольдовій могилі я стою»
- Участь у волонтерських акціях.

Тиждень Пам'яті «Салют, Перемого!» (травень)
- Поздоровлення ветеранів до Дня перемоги. Зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни
- Виготовлення вітальних листівок до 9 Травня
- Уроки мужності «Вічна слава героям»,
- Участь у волонтерських акціях.

Велику зацікавленість серед учнів викликала фотовиставка «Історія Великої Вітчизняної війни в історії моєї родини». Учні принесли сімейні архіви, розповідали про свою сім’ю, про пращурів, які були на війні.

У навчальному році значно покращилась якість проведення годин спілкування, які проводились в умовах всебічного використання ІКТ і цікавих навчально-виховних матеріалів, які представили педагоги: Литвин С.В., Дзеціна Л.В., Шаповалова Т.М..

Тиждень сімейного виховання «Рід, родина, людина» (травень)

2. Виховання здорової нації. Закон України «Про загальну середню освіту» наголошує на важливості виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров’я і здоров’я інших, формування засад і гігієнічних навичок здорового способу життя, збереження й зміцнення їх фізичного й психічного здоров’я. Тому весь педагогічний колектив розвиває у вихованців активну мотивацію до збереження й зміцнення здоров’я, фізичного, соціального й духовного самовдосконалення, виховує прагнення до здоров’я як до важливої життєвої цінності. Вчителі початкових класів відводять час на уроках для проведення релаксаційних хвилин, гімнастичних вправ для м’язів ока, рук, хребта, прогулянок на свіжому повітрі. Вчителі та вихователі старшої школи забезпечують проблемне виховання, ставлячи школяра в ситуацію вибору, оцінювання, активного засвоєння рольових моделей поведінки. Це проведення диспутів «ВІЛ/СНІД. Ти повинен це знати!», «Ні – наркотикам!», вікторини «Що я знаю про здоровий спосіб життя». Охорона життя - ключова лінія «Ціннісне ставлення до себе»: мотивація здорового способу життя; набуття знань і досвідів щодо власної безпеки; виховання відповідального ставлення до власного здоров'я здійснювалася через наступні заходи: Місячник: «Увага! Діти на дорозі!» (вересень), конкурс малюнків «Якщо хочеш бути здоровим у рамках Тижня безпеки життєдіяльності учнів. Виховні години: «Якщо хочеш бути здоровим — будь», «Роль спорту в житті людини», «Відомі спортсмени України» Декада профілактики згубних звичок, наркоманії та СНІДу «Молодь за здоровий спосіб життя»(тематичні години спілкування «Скажемо: ні!» (грудень) . Класні години «Шкідливі звички та їхні наслідки». Регулярно проводились класоводами бесіди «За здоровий спосіб життя».»

У квітні проведено місячник екології, фізичної культури та спорту «Ти на Землі – людина! Захоплюйся, дивуйся, усміхнись і бачити красу навколо вчись!»

З першого уроку місячника була акцентована увага учнів щодо виховання санітарно-гігієнічних норм та звичок, підтримки режиму дня. Це питання наполегливо поставив директор на загальношкільних зборах в першу чергу, перед батьками іще в вересні.На порядку денному це питання мало місце на кожних батьківських зборах.

У вересні проведено тиждень здорового способу життя. Багато заходів проведено класоводами, які після завершення місячника продовжили пояснювально-профілактичну роботу серед учнів та батьків. Упродовж навчального року проведено низку заходів щодо профілактики тютюнокуріння серед учнів школи (на виконання ст. 56 Закону України “Про освіту”, наказу Міністерства освіти і науки України № 855 від 08.11 2004 р.). Проведено свято –змагання «Тато,мама, я – спортивна сім’я».

У вересні, квітні проведено бесіди за участю батьків з питань безпеки на дорогах міста, де головною метою малося запобігти порушення правил дорожнього руху. Як результат – в навчальному році заклад не мав випадків порушень ПДР. Постійно доводились учням правила техніки безпеки при знаходженні в громадських місцях, відвідуванні промислових підприємств, виїздах на екскурсії. Всі бесіди фіксувались в класному журналі і в журналі безпеки життєдіяльності.

У рамках тижня безпеки життєдіяльності проводилась учбова евакуація дітей , тренінги по протипожежним заходам (квітень).

3. Художньо-естетичне виховання: ключова лінія «Ціннісне ставлення до мистецтва» розвиток інтересу до культури рідного краю; виховання естетичного смаку, відчуття прекрасного.

Впровадження естетичного виховання, культури, емоційного сприйняття навколишнього світу, самосвідомості та естетичного смаку в музиці, кіно, архітектурі, побуту учнів наполегливо проводили класоводи, вчителі, адміністрація школи. Педагогічний колектив зміг організувати заходи так, що діти щиро та з великим захопленням підготували художні номери під час районного огляду художньої самодіяльності, справжнім святом пройшло «Посвячення в першокласники» жовтень); на високому методичному рівні проведені концерти художньої самодіяльності ( До дня вчителя, до 8 Березня, , перший та останній дзвоники, випускні вечори в 4, класах , Шевченківське свято «Спадщина Кобзаря, «Козацька каша», «May day». На високому методичному рівні проходили виставка стіннівок, присвячених до Дня вчителя, виставка «Наш клас – це просто клас» (в рамках тижня початкової школи), виставка «Мій домашній улюбленець» (жовтень).

4. Екологічне виховання: ключова лінія «Ціннісне ставлення до природи» , «Ціннісне ставлення до праці» : виховання у учнів почуття єдності з природою, відповідаль¬ності за стан її збереження; залучити школярів до громадської діяль-ності, спрямованої на захист оточуючого середовища; виховувати в учнів відчуття краси природи, її неповторності: конкурс дизайнерів з одягу екологічний конкурс. У квітні під час екологічного місячника були організовані години спілкування: “Екологія-здоров’я людства!”,„Виховай в собі бережне ставлення до навколишнього середовища. Основний напрямок цих заходів – навчання молодих людей боротися зі стресами, станом афекту тощо. В рамках тижня «Зелена планета» (квітень) відбулись акції «Без верби і калини, нема України», «Зробимо нашу планету чистішою»( в рамках місячника з благоустрою).

5. Заходи з правового виховання: ключова лінія «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави».

Проведено традиційний правовий тиждень, в рамках якого пройшли зустрічі школярів з працівниками поліції . класоводами - виховні години в 1-4 класах «Декларація прав дитини», «Конвенція прав дитини», «Насилля та його види», «Протидія насиллю».

У грудні практичним психологом Хоменко З. проведено «Години психолога», групове заняття з подолання стресів для учнів з проблемами в емоційній сфері. В жовтні, грудні проведені виховні години «Життя без насильства»,«Знаємо свої права, виконуємо обов'язки», «Пустощі і кримінальна відповідальність», бібліотечні заходи «Життя без насильства», «Наші права – наше щасливе дитинство» були проведені бібліотекарем Атаманенко О.Г.

6. Соціальний захист дитинства. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них організовано участь у заходах; оздоровлення у дитячому закладі відпочинку.

Діти пільгових категорій відвідують спортивні секції, гуртки, беруть участь в позашкільних заходах.

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017