Субота, 20.01.2018, 15:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 942
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

с.4

Участь учнів СШ №322 в районних та міських конкурсах (2016-2017 н.р.)

У школі налагоджена робота з обдарованими дітьми,створені студії за інтересами, розроблені основні напрями та завдання роботи з обдарованими. Значна увага приділяється питанню створення умов та вихованню обдарованих дітей, створений проект «Творча вітальня».

Адміністрація школи забезпечує участь дітей у обласних , міських та шкільних конкурсах, фестивалях. Щорічно школа має переможців, лауреатів та призерів багатьох конкурсів.

Талановиті, обдаровані школярі за результатами діяльності за рік на Святі Останнього дзвоника відзначаються грамотами та цінними подарунками.

Інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх сферах діяльності, визначають розвиток суспільства завтрашнього дня. Розуміючи важливість впровадження інформаційних технологій, адміністрація нашої школи створює належні умови для комп’ютеризації навчального закладу. Використання комп’ютерних технологій у виховній роботі підвищує її ефективність. Так на сайті школи викладена інформація про виховну роботу школи. З використанням сучасних інформаційних технологій підготовлені і проведені загальношкільні заходи:інтелектуальна гра «Найрозумніший», фільм для випускників «Прощавай, початкова школо», багато виховних заходів підготовлених і проведених класоводами в мультимедійному класі зі своїми учнями з використанням сучасних інформаційних мультимедійних технологій.

Виховна система нашої школи – це складна психолого-соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи.

Адміністрація школи дбає про результативну систему співробітництва: взаємодію з батьками в формі своєрідного всеобучу. Одна із дієвих форм взаємодії з батьківською громадськістю - індивідуальна робота, залучення батьків до позанавчальної виховної роботи, організації та проведення родинних свят, декад родинного виховання.

Протягом 2016/2017 навчального року проводилася робота з батьками:

- проходили загальношкільні батьківські збори; - підтримується зв'язок з батьками за допомогою щоденників;
- класоводи планували і проводили тематичні батьківські збори. Батьки й учителі намагалися стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

Тож, спільними завданнями школи й батьків є:

- пропаганда педагогічних знань, що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків;
- допомога батькам в оволодінні системою вмінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома;
- впровадження форм роботи з сім'єю, які сприятимуть гуманізації взаємовідносин «педагоги - батьки - учні».

Проводилися уроки-екскурсії до планетарію, екскурсії в музей води, до музею-аптеки, до музею іграшки, в Києво-Печерську лавру, на фабрику ялинкових прикрас в с. Клавдієво, Літературний музей, тощо.

Робота бібліотеки та забезпечення учнів підручниками

«Нова школа» - цей вислів в нашій сучасності освітяни сприймають як сталий. Ця тема обговорюється на нарадах, круглих столах, в пресі. Ефективне реформування системи освіти, а відтак – виховання освіченого покоління, готового до життя в новому суспільстві, залежить від того, якою буде початкова школа.

Оновлення змісту освіти – це новий стандарт, нові типові навчальні плани й освітні програми, аби діти, які навчаються в школі, отримували більше можливостей, навчилися застосовувати знання на практиці, швидко вчитися, співпрацювати в команді, вирішувати проблеми.

Процеси глобалізації та інформатизації суспільства зумовлюють зміну функцій та статусу бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів, реформування їх в інформаційні центри, які мають здійснювати, в першу чергу, інформаційне забезпечення освітньо - виховного процесу.

«Школа стає справжнім осередком культури лише тоді, коли в ній панують чотири культури: культ Батьківщини, культ людини, культ книжки, культ рідного слова». В. Сухомлинський.

Шкільна бібліотека сприяє загальному інтелектуальному розвитку учнів і професійному зростанню педагогічних кадрів, формує та вдосконалює інформаційну компетентність усіх учасників освітнього процесу. У Законі України „Про загальну середню освіту” важливе місце відводиться культурно-виховній і просвітницькій роботі в закладах освіти. Шкільна бібліотека є важливим засобом і формою втілення в життя цієї вимоги.

Робота шкільної бібліотеки надзвичайно важлива. Це й методично-інформаційний центр, де учні розвивають читацький смак, формують любов до книги, це й світ відкриттів, світ творчості.

Інформаційне середовище, в якому перебуває дитина, диктує зміни, що мають відбуватися і у змісті освіти, і в засобах навчання. Діяльність шкільної бібліотеки у 2016-2017 навчальному році була спрямована на виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги, культури читання, вміння користуватись бібліотекою, а також на забезпечення різноманітного змісту навчального процесу, всебічне сприяння підвищенню методичної майстерності вчителів шляхом популяризації педагогічної літератури та інформації про неї.

Були визначені конкретні форми інформування кожної категорії читачів з урахуванням їхніх потреб. Із метою пропаганди книжки проводяться книжкові виставки за різною тематикою. За останній навчальний 2016-2017р. було організовано 21 літературно-тематична виставка на актуальну соціальну, етичну, моральну та програмову тематику, в тому числі 3 постійно діючих виставки – інсталяції (присвячені року Японії в Україні «Японія- країна світанку», патріотична - «Шануймо рідне!» та літературна - «Чарівники дитячого слова». Організовано 7 тематичних поличок. Проведено 18 бібліотечних уроків, ігор, бесід.

Українознавство – це один з шляхів повернення народу до його істинної культури в повному обсязі. Основні риси громадянина формуються у молодому віці під впливом національних, загальнонародних цінностей у взаємодії з суспільством, яке на певному етапі представляє школа. З метою формування ціннісного ставлення до держави, суспільства та національно-патріотичної позиції в бібліотеці створено куточок державної символіки. У світлі Указу Президента України "Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді" від 12.06.2015 p. № 334, наказу Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах" від 16.06.2015 р. № 641 у жовтні 2016 року була представлена тематична виставка «Ми нащадки козаків», у листопаді – «Запали свічку пам’яті», у січні 2017 року – «Ми єдині, як у кетягу ягоди калини» та «Лицарі Крут», у лютому – «Ваш подвиг незабутній».

Була проголошена благодійна акція: «Подаруй книгу бібліотеці». В результаті акції фонд шкільної бібліотеки поповнився 160 примірниками дитячих книг.

Серед наочних форм популяризації літератури найважливіше місце посіли книжкові виставки та тематичні полиці.

- «Школа відчиняє двері», «Іван Франко-трибун народний», «Україна – наш спільний дім» (вересень);
- «Вчителю мій», «Ми нащадки козаків» (до Дня українського козацтва), «Місто-герой на Дніпрі»(до Дня визволення Києва від нацистських окупантів) (жовтень);
- « Буду я навчатись мови золотої» (до Дня української мови та писемності) (листопад);
- «Запали свічку пам’яті» (до Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій в Україні) (листопад);
- «Ходить світом Миколай (грудень);
- «Ми єдині, як в кетягу ягоди калини» (до Дня Соборності і свободи України) (січень);
- «Лицарі Крут» (до Дня пам’яті Героїв Крут)(січень);
- «Ваш подвиг незабутній»(до Дня пам’яті героїв Небесної сотні) (лютий);
- «Слово про рідну мову» ( до Міжнародного дня рідної мови)(лютий);
- «України славний син (до 203-ї річниці з Дня народження Т.Г. Шевченка) (березень);
- «Дзвони Чорнобиля» (до 31-ї річниці Чорнобильської трагедії) (квітень);
- «Не погасити пам’яті вогонь» (до Дня пам’яті та примирення в Україні та Дня Перемоги» (травень);
- «Величальна пісня матері» (до Дня матері) (травень);
- «Сорочку білу вишию шовком» ( до Дня вишиванки) ( травень).

Крім того, були організовані 8 тематичних полиць, які користувалися незмінною увагою читачів:

«Осінь усміхається, зітхає. Золотом стіка додолу клен»(вересень);
«Подивіться – по дорозі торохтить зима на возі» (грудень); «Знов починається весна! Знов починаються дива» (березень);
«Будь завжди природі другом!»(березень);
«Щоб не сталося біди, пам’ятай про це завжди» ( до Дня цивільного захисту) ( березень);
«Крокуємо рідним містом (до Дня Києва)(квітень);
«Подорожуємо Європою» (до Дня Європи в Україні) (травень);
«Літо з повним кошиком ожини йде до нас у крапельках дощу» (травень).

Для учнів 1-4-х класів регулярно проводились бібліотечні уроки, які покликані виховувати у читачів повагу до книги, прищеплювати любов до читання, знайомити з роботою бібліотеки:

«Любові до книги вчимося у Франка»(до Всеукраїнського дня бібліотек)(1-і класи) (вересень);
«Дім книжковий Вас вітає» (екскурсія до бібліотеки для учнів 1-х класів)(вересень);
«Про книгу і бібліотеку»(до Міжнародного дня шкільних бібліотек)(3-і класи) (жовтень);
«Така наука, що збагне і курка» (позакласний урок за оповіданням І.Франка «Грицева шкільна наука») (листопад);
«Книжкова родина» огляд періодичних видань(3-і класи)(грудень);
«Іван Франко – дітям» (2-і класи) (січень);
«Знайомство з каталогом» (4-і класи)(січень);
«Самостійний вибір книг у бібліотеці» (2-і класи);
«Книжчина лікарня»(4-і класи)(березень);
«Мандруємо сторінками книжок Г.-Х. Андерсена» до Міжнародного дня дитячої книги (1-і класи) (квітень);
«Вічна магія книги» (до Всесвітнього дня книги) (4-і класи).

В квітні місяці до Всеукраїнського тижня дитячого читання відбулися такі заходи:

- Ознайомлення класоводів, учнів та батьків із заходами в ЦРБ ім. П. Загребельного.(1-4 -і класи)
- Виставки в шкільній бібліотеці на тему: «Літературні ювілеї 2017» (1-4 -і класи)
- Постійно діюча виставка з українознавства: «Шануймо рідне». На тиждень дитячого читання представить українську дитячу літературу. (1-4-і класи)
- Обговорення казки «Про двох цапків». Народні казки, як засіб виховання дітей. (1,2-і класи)
- Проведення вікторини »Казковими стежками» (3,4-і класи).

Бібліотека приймає активну участь при підготовці масових заходів, класних та загальношкільних свят, а також активно співпрацює з педагогічним колективом школи. Для потреб педагогічного колективу були передплачені фахові журнали: «Учитель початкової школи», «Імідж сучасного педагога», «Іноземні мови в школах України», «Англійська мова в початковій школі», «Вихователю ГПД. Усе для роботи», «Виховна робота в школі» тощо.

Вивчення читацьких запитів – одна з умов результативності довідково-бібліографічної роботи бібліотеки. Вивчення та аналіз читацьких інтересів та читацьких формулярів спонукало бібліотекаря до більш відповідального, уважного та системного підходу в обслуговуванні читачів, а також до пошуку формування духовного спілкування юних читачів та їхніх наставників – педагогів і вихователів. У зв’язку з цим постійно проводився аналіз читацьких формулярів – індивідуальний, тематичний, груповий тощо. Проводиться анкетування учнів. Опрацьовуються анкети та підбиваються підсумки опитування, на основі яких складається план поповнення фонду художньої літератури.

Значна увага приділялась роботі по запобіганню та ліквідації читацької заборгованості. Наприкінці навчального року були складені списки боржників шкільної бібліотеки серед учнів та педпрацівників. В результаті цієї роботи 90% заборгованості було ліквідовано.

Важливим показником рівня виховної роботи є стан збереження навчальної книги. Тому пріоритетним напрямком діяльності бібліотеки та педагогічного колективу є формування в учнів дбайливого ставлення до підручників та навчальної книги. Бібліотека щорічно бере активну участь у проведенні Всеукраїнської акції „Живи, книго!” з учнівським та педагогічним колективами. У ході акції проводились рейди-перевірки стану підручників, бесіди, масові заходи, бібліотечні уроки.

Проведена в травні інвентаризація бібліотечного фонду шкільних підручників показала, що забезпеченість підручниками складає 100%( це без урахування тимчасової ситуації з підручниками для учнів 4 класів).

Бібліотека також приділяє значну увагу організації довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Це насамперед електронний каталог, абетковий та систематичний каталоги, картотека журнально-газетних статей, картотека підручників. Ведеться вся відповідна документація фонду художньої літератури та шкільних підручників, а також періодичних видань.

Між тим в бібліотеці залишаються певні труднощі, які негативно позначаються на роботі бібліотеки. Це недостатнє поповнення книжкового фонду, забезпечення бібліотеки сучасними технічними засобами.

Постійний пошук нових форм роботи з виховання в учнях загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, культури, здорового способу життя, любові до рідного краю, формування системи інформаційної підтримки освіти, тісний взаємозв’язок і взаємодія з педагогічним колективом сприяє утвердженню шкільної бібліотеки як справжнього культурного, інформаційного і освітнього центру, який одержує, зберігає і розповсюджує різноманітні джерела інформації, здатні задовольнити будь-які запити своїх читачів.

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2018