Вівторок, 21.11.2017, 21:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 937
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Звіт про роботу закладу за 2016/2017 н.р.

Коротка характеристика закладу: структура, контингент учнів, склад педагогічного колективу.

Школа № 322 має статус спеціалізованої школи І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови.

У 2016- 2017 н.р. у школі налічувалось 12 класів: перших - 3, других - 3, третіх - 3, четвертих - 3. Середня наповнюваність – 35 учнів. Станом на 1 вересня 2016 р. у школі було 418 учнів.

Протягом року вибуло 9 учнів, прибуло – 2 учні, на кінець року - 411 учнів. У цьому році випущено зі школи 97 учнів 4-х класів: з них 92 учні мають високий та достатній рівні навчальних досягнень, 30 випускників нагороджено Похвальними листами.

Аналіз результатів вступу учнів 4 класів до навчальних закладів ІІ-ІІІ ступенів показав, що діти – випускники нашої школи продовжують навчання гімназіях («Троєщина», КМК, № 283), ліцеях ( «Лідер», № 208), спеціалізованих школах та у класах з поглибленим вивченням предметів.

Протягом року школа була забезпечена педагогічними кадрами. Високий професійний рівень учителів – запорука якісної освіти. Педагогічний склад закладу – це творчий колектив особистостей, яких об’єднує велика любов до дитини, прагнення до самовдосконалення. У школі 39 основних педпрацівники: з них мають вищу категорію – 20, І категорію – 3, ІІ категорію –8, спеціалістів – 6, звання “вчитель-методист” – 8, “старший вчитель” – 10, знак “Відмінник освіти України” – 1.

Завдання і проблеми, над якими працював заклад.

Головною метою на сучасному етапі навчання педагогічний колектив вважає допомогти кожній дитині досягнути певних успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця продуктивного співробітництва вчителів школи, учнів батьків і громадських структур спрямованих на досягненні кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів, які дитина усвідомлює як позитивний розвиток її здібностей.

У 2016-2017 навчальному році педагогічний колектив школи в рамках дослідно-експериментальної роботи продовжував працювати над проблемною темою: «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку». Навчально-виховний процес було зорієнтовано на розвиток комунікативних здібностей учнів, розвиток в учнів та педагогів потреби в самовдосконаленні і постійній самоосвіті.

Орієнтація на розвиток індивідуальності кожного учня - одне із головних завдань колективу школи.

Основні напрями діяльності:

1) Проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку».

2) Формування гармонійно розвиненої, творчої особистості з глибоким почуттям національної самосвідомості і гідності.

3) Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом творчого використання інноваційних технологій.

4) Робота творчих груп вчителів з обдарованими учнями, яка передбачає розвиток творчих здібностей та нахилів школярів, створення умов для гармонійного розвитку особистості, а також спрямована на якісну підготовку до участі в олімпіадах, конкурсах.

5) Впровадження в процес навчання молодших школярів інформаційно-комунікаційних технологій, які сприяють збагаченню змісту навчання, забезпечують доступ до інформаційних ресурсів, активізують пізнавальні інтереси учнів.

6) Впровадження в практику роботи програм для експериментальних білінгвальних класів, навчання у яких передбачає з окремих предметів (образотворчого та музичного мистецтв, фізкультури) поперемінне використання двох мов державної та іноземної.

7) Впровадження авторської програми розвитку дитини дошкільного віку «Барвограй», яка спрямована на становлення та саморозвиток особистості дитини 5-6 років.

8) Впровадження в навчальний процес методів та прийомів освітньої мнемотехніки з метою розвитку пам’яті та творчого мислення та підвищення якості освітніх послуг.

9) Впровадження авторської програми пришкільного канікулярного білінгвального табору «Поліглот», яка спрямована на розвиток іншомовної комунікативної компетенції учнів та розширення знань з англійської мови.

10) Співпраця з Всеукраїнською культурно-просвітницькою організацією гуманної педагогіки та використання методів і прийомів гуманної педагогіки в навчально-виховному процесі.

Створено сприятливі умови для активної життєдіяльності учнів, їх творчого розвитку, формування кожного учня як особистості (удосконалення роботи ГПД, психолого-педагогічний всеобуч батьків тощо).

В колективі школи панує творча атмосфера, належний морально-психологічний клімат, співробітництво між учителем, учнями, батьками.

Продовжується робота:

- над втіленням інноваційних методів навчання та виховання;

- над покращенням матеріально-технічної бази школи;

- створенням спортивно-оздоровчої зони на території школи.

З метою реалізації завдань, які висуває дослідно-експериментальна робота, продовжувати спрямовування роботи у 2017-2018 навчальному році на:

- досягнення мети Концепції школи;

- удосконалення механізму управління навчальним закладом для оптимізації розвитку та підвищення якості функціонування;

- розширення та удосконалення системи білінгвальних студій, факультативів, гуртків за разунок варіативної частини навчального плану;

- проведення системного моніторингу прогресу комунікативних здібностей;

- апробування розробленого навчально-методичного комплексу матеріалів методичного супроводу створення організаційно-педагогічних умов розвитку білінгвального спеціалізованого навчального закладу.

Створення умов для обов’язкового здобуття початкової базової освіти.
Коротка характеристика мікрорайону (якщо є закріплення)

В школі створено всі необхідні умови для здобуття якісної початкової освіти. Навчально-матеріальна база класних та ігрових кімнат відповідає вимогам «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» (ДСан ПіН 5.5.2. 008-01), забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти. Розміщення і збереження навчального обладнання відповідає вимогам наукової організації праці вчителів та учнів. Навчально-пізнавальна робота здійснюється за допомогою комплексного використання технічних засобів навчання: магнітофонів, ноутбуків та проекторів, телевізорів, для демонстрації екранно-звукових засобів навчання використовується навісні екрани.

Для впровадження в процес навчання інноваційних технологій школа має комп’ютерний кабінет, інтерактивні дошки, проектори, ноутбуки, сучасні телевізори. Впровадження в процес навчання молодших школярів інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує доступ до різних інформаційних ресурсів, сприяє збагаченню змісту навчання, надає йому логічний пошуковий характер, а також вирішує проблеми пошуку шляхів і засобів активації пізнавального інтересу учнів, розвитку їхніх творчих здібностей, стимуляції розумової діяльності. Учні 1-4 класів мають можливість відвідувати групи продовженого дня, де не лише активно відпочивають, а й насамперед отримують потрібні консультації та поради стосовно опанування навчального матеріалу. Найкращим поєднанням видів діяльності дітей у групах продовженого дня є рухлива активність на повітрі (прогулянки, рухливі і спортивні ігри, суспільно корисна праця на пришкільній ділянці тощо), участь у заходах емоційно-розвиваючого характеру (робота в гуртках, студіях, ігри тощо).

У зв’язку з тим, що школа має статус спеціалізованої, мікрорайон за школою не закріплено.

Науково-методичне забезпечення роботи закладу.
Робота педагогічної ради.
Участь в експериментальній та інноваційній діяльності.

Згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями РНМЦ методична робота в школі у 2016-2017 н. р. була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя та учнів. Педагогічний колектив школи в рамках дослідно-експериментальної роботи продовжував впровадження науково-методичної проблеми: “Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня інноваційного типу розвитку”. Головні зусилля було зосереджено на підвищенні професійної майстерності вчителів, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій. Це дало можливість для оптимізації навчально-виховного процесу в школі. Змістовною роботою характеризуються такі напрямки діяльності як:

1. Здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення нормативних і інструктивно-методичних матеріалів МОНУ.

2. Вивчення теорії, практики та методики по запровадженню Державного стандарту початкової освіти з урахуванням змін у програмах початкових класів.

3. Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання, поповнення знань інноваційними технологіями.

4. Здійснення заходів по підвищенню освітнього, науково-методичного рівня вчителя.

5. Робота по створенню програми розвитку білінгвальної школи на 5 років.

У звітному періоді педагогічний колектив працював над впровадженням нового Державного стандарту початкової освіти. З метою забезпечення підвищення науково-педагогічної та науково-методичної компетентності педагогічних працівників аналізувалися труднощі та проблеми в роботі, глибоко та всебічно підходили до способів їх розв’язання в умовах розбудови білінгвального закладу.

На базі школи у 2016-2017 н.р. був проведений регіональний методичний захід: (не)конференція міні EdCamp за темою «Духовно-моральний розвиток особистості в умовах сьогодення», на якій зібралося багато небайдужих освітян, щоб обговорити питання, які їх турбують. Це був відкритий обмін педагогічним досвідом, співпраця і розв’язання спільних завдань за принципом «Give-Get» (Дай, якщо можеш – Візьми, якщо хочеш). З доповіддю "Духовний розвиток особистості як стратегічна мета освітньої діяльності" виступив доктор психологічних наук, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України Помиткін Едуард Олександрович. В експертній сесії взяли участь Таран Вікторія Олексіївна, голова циклової комісії дошкільної та соціальної педагогіки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка» і Клименко Людмила Анатоліївна, завідувач педпрактикою, викладач соціальної педагогіки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка» з темою "Виховуємо Людину. Педагогічна скарбниця". Копосов Павло Германович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту МОН України зосередив свою увагу на темі: «Педагогічна творчість як стежка до палацу дитинства, наповненого позитивними емоціями». Анна-Марія Богосвятська, кандидат філологічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розкрила зміст теми: «Учитель, на якого чекають діти». Перша вчительська сесія була присвячена темі: «Стежка до школи гуманної педагогіки», яку представили Бобко Наталія Вікторівна, Гриненко Катерина Петрівна, Павленко Галина Дмитрівна, Пікуля Лідія Павлівна і Шаповалова Тетяна Миколаївна – вчителі початкових класів спеціалізованої школи №322.

Метою навчання в школі є виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, що володіє міцними базовими знаннями. Саме тому, керуючись принципами і положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями районного методичного кабінету, робота методичної комісії вчителів початкових класів спрямована на пошук і впровадження ефективних інноваційних технологій навчання та виховання, підтримку творчої ініціативи вчителів початкових класів, взаємообмін та вивчення досвіду вчителів.

Аналіз роботи МК вчителів початкових класів (голова – Томаш І.І.) за минулий рік показав, що підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

Учителі початкових класів намагаються створити такі умови для розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні здібності, властиві кожній дитині, виховується активний громадянин демократичного суспільства, патріот своєї Вітчизни – України. Кожний педагог постійно вдосконалює свою педагогічну майстерність. Замислюються над тим, як зробити дітей активними учасниками навчально-виховного процесу, навчити їх думати, проникати в суть явищ. Кожного класовода хвилює питання, як зробити навчання цікавим. Застосування електронного супроводу дає можливість зацікавити дітей і сприяє високій результативності навчальних досягнень учнів.

Одним із напрямків роботи МК була систематизація наробок вчителів, узагальнення досвіду роботи над темою самоосвіти, як першої сходинки досконалості професійної майстерності педагога. Кожен вчитель дотримування індивідуального плану самоосвіти, звітування на засіданнях МК та на робочих засіданнях. Вчителі провели та відвідали відкриті уроки, позакласні заходи, семінари, конференції, були учасниками круглих столів, педагогічних читань. Окрім того, у процесі роботи над темою педагоги презентували напрацьований матеріал у вигляді виступів на семінарах та відкритих уроках (Гриненко К.П., Павленко Г.Д., Веремій Н.М., Котляренко О. С., Шевчук О.А.).

Творчий колектив учителів початкових класів перебуває у постійному пошуку, впроваджуючи у практичну роботу інноваційні технології та ігрові прийоми. Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем. Учителі ведуть постійну роботу з диференціації та індивідуалізації навчання на уроках. Вдало впроваджують у роботу інтерактивні методи, які спонукають учнів до розвитку пізнавальних та творчих здібностей. Використовують різні види діяльності, що відповідають рівню розвитку дітей і спрямовані на активне навчання, спонукають дітей мислити, експериментувати, досліджувати, стимулюють розвиток мовних навичок, спрямовують діяльність та фізичний розвиток, надають можливості для розвитку соціальних навичок.

Робота вчителів відрізнялася високим рівнем педагогічної майстерності, творчою активністю. Особливу зацікавленість викликають застосування інтерактивних методів подання інформації, зокрема використання нових інформаційних технологій. Методична скарбничка постійно поповнюється розробками вчителів, сценаріями заходів, науково-експериментальними дослідженнями, статтями, які готуються та взяті до друку. Це є свідченням креативної творчості вчителів МК, що постійно дбають про розвиток і самореалізацію себе та учнів.

Аналіз роботи членів МК вчителів початкових класів дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають з науково-методичної проблеми, в основному виконано. На наступний навчальний рік поставлені завдання:

1. Роботу МК спрямувати на оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно-соціальний та інтелектуальний розвиток; вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.

2. Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів.

3. Продовження створення «банку» даних обдарованих учнів.

4. Забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу:

- урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;

5. Розвиток в учнів самостійного критичного та креативного мислення, навичок інтерактивного здобування знань.

Методичне об'єднання класних керівників (керівник Литвин С.В.) працювало над впровадженням в освітній процес Концепції національно-патріотичного виховання, проектної діяльності, здійснювало заходи з реалізації завдань патріотичного виховання. Головним результатом роботи є усвідомлення всіма вчителями нероздільності навчального та виховного процесу в школі, необхідності впровадження особистісного підходу у роботі з учнями.

Протягом 2016-2017 н.р. ПМК вихователів ГПД (голова – Слюсар А.Г.) працювала над забезпеченням подальшого становлення особистості учня, умов для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей, приділяючи серйозну увагу інтелектуальному, моральному і фізичному розвит¬ку учня; формуванням в учнів уміння самостійно виконувати завдання за алгоритмами та інструкціями; набуванням знань про природу, екологічну культуру, свій рідний край, бережливим ставленням до всього живого, що оточує нас.

За 2016-2017 н.р. методичною комісією вихователів ГПД були розглянути та опрацьовані на планових засіданнях такі теми:

- Мета і завдання роботи ГПД у відповідності з вимогами сучасності.

- Формування здоровязберігаючих компетентностей під час проведення спортивних годин, прогулянок, екскурсій.

- Формування ключових компетентностнй в учнів початкових класів засобами інтерактивних технологій.

- Роль вихователя у підвищенні якості навчання учнів.

Метою роботи МК вихователів ГПД є формування у школярів наукового світогляду, розуміння людської свідомості й моралі, озброювати їх знаннями за-кономірностей розвитку природи і суспільства. Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізич¬ному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров'я. Розвивати потреби в творчій праці, діловитості, виховання дисциплінованості, організованості. Удосконалювати роботу з творчо обдарованими дітьми. Продовжувати оволодівати нетрадиційними формами проведення виховних заходів, бесід, застосовуючи інтерактивні технології. Створювати предметно-ігрові середовища для навчання дітей з 6-ти років на основі особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання.

Вихователем Коноваленко Л.В. було проведено виховний захід «З природою живи у дружбі, то буде вона тобі у службі», а також разом з вихователем Панченко О.А. вони підготували та провели для других класів щорічні веселі естафети. Панченко О.А. провів виховний захід до Дня толерантності. Боярченковою В.М. було проведено свято «Новорічні пригоди в десятому королівстві». Слюсар А.Г. провела виховний захід «День Соборності України». Бикова М.О. на паралелі третіх класів провела виховний захід «День пам’яті героїв Крут». Вихователі Боярченкова В.М., Оболешева А.А., Слюсар А.Г. на базі паралелі перших класів провели виховний захід до дня пам’яті жертв Голодомору «Колосок пам’яті», Степанова Л.Г. та Калашнікова К.В. – виховний захід «Сторінками чарівних книжок» та родинне свято до Дня Матері. Вихователями Томаш І.І. та Коноваленко Л.В. було проведено свято до дня Святого Валентина та майстер-класи до Великодня – оздоблення Пасхального яєчка. Дзеціна Л.В. та Шевчук О.А. провели свято «Чарівні усмішки жінок». Два виховних заходи представила паралель других класів Коноваленко Л.В., Панченко О.А., Томаш І.І. гру «Подорож у пошуках скарбів». Бикова М.О., Калашнікова К.В., Степанова Л.Г. провели годину спілкування «Як запобігти пожежі».

Вихователями ГПД був проведений тиждень групи продовженого дня для учнів 1-4 класів, на якому діти із задоволенням проявляли перші самостійні успіхи та відкриття в естафетах, танцювальних хвилинках, в ігрових тренінгах, інтелектуальних іграх, під час інсценізації казок відчули себе в ролі акторів. Завершальним етапом проведення тижня групи продовженого дня було проведено свято до дня Японії в Україні «День дівчаток», в ході якого діти ознайомилися з історією, культурою та традиціями Японії. Був проведений майстер-клас з виготовлення японської ляльки та гілки сакури, а щоб повністю відчути себе в ролі справжніх японців, учні 1-4 класів виконали танок «Схід сонця».

У школі в другій половині дня працюють студії за інтересами, спрямовані на індивідуальний розвиток здібностей учня, дрібної моторики рук, уваги, зосередженості та розкриття творчого потенціалу дітей. Протягом цього навчального року працювали студії: «Творча майстерня» (Боярченкова В.М.), «Калейдоскоп творчості» (Слюсар А.Г.), «У світі творчості» (Коноваленко Л.В.), «Все зможу» (Степанова Л.Г.), «Умілі ручки»» (Бикова М.О.), «Цікавинки-фізкультхвилинки» (Панченко О.А), «Скринька ідей» (Оболешева А.А.). Творчі здобутки дітей 2-4-х класів були представлені на виставці в приміщенні школи, а перших - в класах на батьківських зборах.

Аналіз підсумків роботи МК вчителів англійської мови у 2016-2017 н.р. показав, що мета, поставлена на початку року, була досягнута. Протягом року були проведені всі заплановані МК заходи. Відбулося 5 засідань МК, на яких розглядались актуальні питання викладання англійської мови в школі. Всі вчителі брали активну участь у роботі МК, готували доклади на теми: «Формування навичок критичного мислення на уроках англійської мови» (Колос А.Ш.); «Диференційований підхід до підвищення професійної компетентності педагогів в інноваційній школі» (Атаманенко М.В.); «Проектні роботи, як різновид творчої групової роботи» ( Василик Т.В.); «Компетентнісний підхід до вивчення іноземних мов» (Штанько Т.В.).

Проблема, над якою працювали вчителі англійської мови: «Творче спрямування діяльності вчителя школи на створення та забезпечення змістовної основи для всебічного розвитку особистості учня з максимальним урахуванням його індивідуальних здібностей та обдарувань в білінгвальній спеціалізованій школі інноваційного типу розвитку».

Усі вчителі беруть активну участь у роботі не лише шкільного, але і районного МК; вивчають передовий досвід міста і використовують його на уроках. Брали участь у міській конференції «Білінгвальна модель освіти у новій українській школі». Протягом навчального року в школі були проведені різноманітні заходи з англійської мови:

Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017