Середа, 28.06.2017, 08:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 925
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисна інформація

Головна » Файли » Для вчителів

Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку
27.08.2013, 15:01
Метою проведення "Першого уроку" є усвідомлення учнями феномену Великого Кобзаря, актуальності його творчості; виховання любові до рідного краю; пробудження національної самосвідомості; патріотичне виховання і розвиток почуття гордості за свій народ, Батьківщину; узагальнення знань з історії, культури українського народу, його традицій, звичаїв і обрядів; формування готовності здобувати якісну освіту і розумними справами збагачувати Батьківщину. 

Не вмирає душа наша,

не вмирає воля…

Т.Шевченко

На хвилі історичних припливів і відпливів Тарас Шевченко то приходить до нас, як велике сонце, то віддаляється, як далека зірка, від якої залишається сама назва. Феномен Шевченка відбиває нашу національну природу, наше світосприймання, наше минуле і нашу надію на майбутнє. Він символізує душу українського народу, втілює його гідність, дух і пам'ять. Нині, коли Україна стала місцем найжорстокіших експериментів віку, великою Чорнобильською притчею, Шевченкове сонце зазирає нам у вічі так, як ще ніколи. У спробі збагнути його ми натрапляємо на скляну стіну, споруджену часом великих духовних спустошень. Шевченко національний у всіх виявах – і Шевченко скрізь ставить проблеми загальнолюдські. Шевченко несе християнський ідеал згармонізованої людини, яка живе у згоді з собою:

Добре жить

Тому, чия душа і дума

Добро навчилися любить.

Поет живе в серці свого народу і донині. Саме НИМ вічно марить душа народу, щоб причаститись його словом, побачити його очима себе на плинному плесі життя і відчути стихію – «Реве та стогне Дніпр широкий…»

Актуальність Шевченка сьогодні не в тому, що він порушував великі вічні питання або дав нам відповідь на них, – кожне покоління мусить само шукати відповіді на питання, поставлені часом. Нині ми повертаємося лицем до загальнолюдських цінностей, а отже, й до Т.Шевченка.

Люди, які читають Т.Шевченка, може, й не вичленовують проблем, які він ставив. Але вони читають його твори і під їх поетичним чаром вдихають чисте здорове повітря його пісні, відчувають

Ті незримії скрижалі

Незримим писані пером.

І воно має цілющу властивість випрямляти, підносити, пробуджувати, зміцнювати в людині Людину, її духовні начала.

Рекомендуємо теми Першого уроку, присвяченого 200-річчю з дня народження Т. Г. Шевченка:

- для початкових класів: «Шевченко з нами!».

«Здається - кращого немає

Нічого в Бога, як Дніпро

Та наша славная країна…”

(Т.Шеченко).

Мета уроку є формування в молодших школярів почуття любові до України, пошани до великого Кобзаря, бажання приносити користь країні.

Перший урок має переконати учнів, що найкраща земля та, де ти народився, живеш, де мешкає твоя родина, друзі. Він повинен розширювати та поглиблювати знання про Україну, викликати почуття любові до Батьківщини, гордості за її здобутки, формувати національну свідомість, виховувати справжніх громадян-патріотів, які люблять свою країну, бажають примножувати її славу, боротися за щастя і незалежність.
Завдання вчителя - у доступній і цікавій формі ознайомити дітей з біографією та творчістю Тараса Шеченка. Варто наголосити на уроці про актуальність творів Шеченка і сьогодні.
Категорія: Для вчителів | Додав: Лена
Переглядів: 861 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017