З 08 квітня по 12 квітня 2024 року в 1-Д класі проходив "Кольоровий тиждень здоровʼя". Кожен день був присвячений певному кольору та мав свою тематику. Відповідний колір був присутній у одязі, в елементах декору, у дитячих виробах та навчальних матеріалах. Зелений день - День здорового харчування. Синій день - День чистої води і повітря. Червоний день - Скажемо шкідливим звичкам: "Ні!". Жовтий день - День ментального здоров'я. День щастя. Білий день - День спорту.
Білий - це найсвітліший з кольорів, символ чистоти. Він приносить спокій і гарне самопочуття, помʼякшує емоції, дає відчуття свободи, миру, МИРУ - такого бажаного для нас сьогодні. Голуб - це птах миру, свободи, дружби та мрії. Тому учні 1-А класу виготовили символічну поробку «Голуб миру».
Саме цим кольором ми завершуємо наш «Кольоровий тиждень».
У 3-Д пройшов STEM онлайн-урок з предмету «Я досліджую світ» на тему: “Червона книга України. Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України”. Діти дізналися більше про Червону книгу України, про рослини і тварини, які занесені до неї, отримали знання про охорону і збереження природи, бережливе ставлення до рослин і тварин. На уроці працюючи учні розвивали такі стем-компетентності (STEAM): Science: сформували науковий світогляд, визначили у яких сферах людського життя можна на практиці застосовувати знання власної пошукової діяльності. Technology: представляли власні дослідницькі проекти, користуватися додатковими джерелами в ході пошукової роботи. Engineering: виконували до
... Читати далі »
Діти побували в ролі спортивних репортерів: виготовили фотоапарати і фотографували улюблені види спорту. Також дівчатка показали свої акробатичні вміння.
Білий колір - це найсвітліший з кольорів, символ чистоти, символ миру. Він приносить спокій і гарне самопочуття, служить хорошими ліками від стресу, дає відчуття свободи. В останній день кольорового тижня здоровʼя були проведені Дитячі спортивні перегони на самокатах. Кожен з учнів мав змогу взяти участь у перегонах і отримати грамоту за «Найкращий результат».
В рамках марафону творчих ідей «STEM весна - 2024» у 4-Д класі був проведений семінар-практикум «Інтегроване навчання + STEM-освіта». У відповідь на глобальний попит на технічні спеціальності на перший план виходить STEM-освіта. Це не просто технічна освіта. А саме влучне поєднання технічних знань з творчою та новаторською діяльністю є одними із основних компетентностей школярів у НУШ. Наприклад, при завданні замінити підлогове покриття у квартирі з умовою вибору якісного і довговічного покриття, вклавшись у бюджет, Артем Єфремов мусить виміряти площу приміщення, створити малюнок приміщення, залучити свою уяву, визначити площу приміщень, розрахувати витрати – це використання інженерного проек
... Читати далі »