Третій день дистанційного навчання в 1-В класі. Вчили нову букву Н, вчилися писати рядкову букву Н, а також під диктовку вивченні букви, склади, та слова з ними. А на математиці вивчали склад числа 8.
Учні перших класів почали набувати свій перший досвід у дистанційній роботі. 1-В клас швидко адаптувався і уроки пройшли цікаво і весело. Вчилися разом читати, писати математичний диктант, не забували і про відпочинок.
Уроки інформатики в 3-В (Робочий стіл комп’ютера. Дії з об’єктами робочого стола) та 4-Б класах (Як інтернет допомагає навчатись. Бібліотека веб-ресурсів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб здобувачів освіти). Хочеться відмітити, що всі діти були в гарному настрої, налаштовані на роботу, в зошиті, який вже не скажешь, що забув вдома, працювали злагоджено, швидко, на більшість питань відповідали разом, дехто давав дуже дієві підказки своїм товаришам стосовно зручності роботи в Zoom, що говорить про зацікавленність учнів у розумінні роботи програми.
28 жовтня відбулася педрада на тему «Моніторинг та критерії оцінювання здобувачів освіти. Само- та взаємооцінювання». Були розглянуті дуже актуальні питання з данної теми. Було створено портрет ідеального вчителя очима колег, очима учнів, очима батьків.