Субота, 23.09.2017, 16:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Спеціалізована школа І ступеня №322


           м. Києва

Меню сайту
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 935
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Листопад » 3 » Культурологічний підход до вивчення іноземної мови
18:35
Культурологічний підход до вивчення іноземної мови

Приймаючи до уваги Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, а також враховуючи культурологічний підхід до вивчення іноземної мови, вчителі англійської мови нашої школи прийшли до висновку:дитина, яка хоче добре оволодіти іноземною мовою, повинна вивчати культуру народу – носія цієї мови.

Необхідність застосування культурологічного підходу до вивчення іноземної мови виникла у зв’язку з процесами глобалізації та потребою формування сприятливих умов для особистісного розвитку учня, його соціалізації у середовищі, якому притаманна наявність представників різних націй та культур.

Актуальність проблеми обумовлена тим, що метою навчання іноземним мовам вже не може бути лише передача лінгвістичних знань, умінь і навичок. Центральне місце в педагогічному процесі поступово займає розвиток у учнів здатності до полікультурного спілкування, тобто до адекватного взаєморозуміння учасників комунікативного акту, які належать до різних національних культур.

Готуючи дітей молодшого шкільного віку до життя в мультикультурному суспільстві  в стінах нашого навчального закладу з року в рік відзначаються національні свята англомовних країн, такі як European Languages Day, Halloween, St. Valentine’s Day, Columbus Day, April Fools’Day, October Plenty and Apple Day, 5 o'clock Tea Party, May Day.  Це дає можливість розширити словниковий запас, оволодіти мовою в реальній сфері спілкування, глибше пізнати культуру іншого народу,  а також підвищує інтерес учнів до вивчення іноземної мови. При цьому цьому власне культурне середовище дитини не лише не пригнічується, а й підкреслюється і розвивається в світлі порівняння і збагачення середовища іноземної мови.

З необхідністю вивчення культури народу, мова якого вивчається, ви можете більш детально ознайомитись  у публікаціях, які розкривають ті чи інші риси полікультурної комунікації (І. Халєєва, С. Термінасова, Н. Бориско, Є. Верещагін і В. Костомаров, В. Сафонова, В. Сисоєв, О. Селіванова та ін.)

Переглядів: 336 | Додав: Gera-04 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31,
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До осінніх канікул залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2017