Неділя, 18.11.2018, 18:02
Вітаю Вас Гість | RSS

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І ступеня №322

Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 969
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бібліотечні новини

Головна » Статті » Бібліотечні новини

Робота бібліотеки в жовтні 2018 року

Цьогоріч 28 вересня в Україні та світі відзначають 100-річчя людини, творчість якої – унікальне явище в українській і світовій педагогіці. Це – видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський.  Рішення про відзначення у 2018 році цієї знаменної події затверджено 39-ою сесією Генеральної конференції ЮНЕСКО.

 В.О. Сухомлинський прогнозував майбутнє освіти, передбачав дефіцит емоційного спілкування, занепад етичної компетентності в суспільстві, тому, очевидно, так щедро в його творах представлене емоційне, естетичне виховання. Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки. Він стверджував, що в школі дитина проводить один з найважливіших творчих  періодів свого життя, а не лише засвоєння знання, вміння, навичок.

Традиційний Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек цього року буде присвячений видатному  вченому зі світовим ім’ям В. О. Сухомлинському з нагоди його ювілею. В рамках проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини, 2018» в нашій школі були проведені такі заходи:

1. Книжково-ілюстративна виставка «Добро творити на Землі людині лиш дано», присвячена 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського.

Доброта – це чуйне, дружне ставлення до людей.  Це привітність, ласка, прихильність.
«Не шукай краси, а шукай доброти»,- так говорить наш народ.
Добро – це ще й співчуття, щирість і щедрість людської душі та велика любов. Але добра людина прихильно і з любов’ю ставиться не тільки до людей, а й до рослинного та тваринного світу. Такі ідеї були провідними в творчій діяльності видатного педагога.

2. Віртуальна книжкова виставка: «Літературна спадщина гуманіста, педагога та мислителя В. О. Сухомлинського» з рекомендацією книжок  до тижня дитячого читання, яку можна перпеглянути на сайті нашої школи, в рубриці «Бібліотека - Бібліотечні новини».

 Талановитий педагог В. О. Сухомлинський, який присвятив благородній справі навчанню і вихованню учнівської молоді понад 30 років свого життя, виклав у книжках думки й переконання,  що склалися в нього на основі тривалого вивчення і глибокого аналізу та осмислення  виховної роботи в школі, порушив ряд педагогічних проблем та зробив спробу розкрити їх.

3. Тематична ілюстративна поличка: «Людина починається з добра», де підібрано тематичну літературу для читання та ознайомлення з  творчістю В.О. Сухомлинського, який знайомить читачів з тим, як упродовж багатьох років, з того дня, коли маленька  людина вперше переступає шкільний поріг, до закінчення початкової школи, він вводив своїх вихованців  у світ пізнання довкілля дійсності, допомагав оволодівати знаннями, будив розумові здібності і благородні почуття.

4. Тематична ілюстративна поличка: «Від книжки до творчості».  Представляє підбірку книжок та матеріалів з різних напрямків творчих інтересів та вподобань дітей. Така література вмотивовує дітей, дає їм натхнення втілити свої мрії в життя  та навчитися новому. Творчість – це засіб духовного розвитку особистості, це можливість робити кожен день життя цікавим і неповторним. Творчість – це рушій прогресу. Творчий розвиток школярів виявиться запорукою розв’язання кількох соціальних проблем одночасно – починаючи від культурного і технічного зростання нації і завершуючи соціальною сферою. Творчий розвиток особистості дитини активізується в дошкільному та молодшому шкільному віці. Саме цей період є найбільш сприятливим для творчого розвитку дітей, оскільки в молодшому шкільному віці спонтанна діяльність дитини поєднується зі швидко зростаючим інтелектом, абстрактним та логічним мисленням.

5. Бібліотечний урок: «Учитель добра і краси».  Урок має на меті ознайомити учнів із життям і творчістю В. О. Сухомлинського, розвивати інтерес до його творчості, сприяти формуванню образного мислення і мовлення, активізувати фантазію, спонукати до пізнання світу, виховувати працелюбність, повагу до старших, любов до рідної землі на матеріалах творів великого педагога.

         6. Створення релаксійної зони «Територія творчості» з наданням розмальовок, ігор тощо. Створення комфортних умов для реалізації дозвілля та розвитку творчих здібностей учнів пропонує куточок «Ігри, журнали, кросворди, розмальовки» у бібліотеці. Творчому навчанню школярів сприятиме атмосфера, яка створена  бібліотекарем та творчими дітьми, які входять до бібліотечного активу. Вони сміливо подають та допомагають реалізовувати  ідеї для створення затишку та креативу в бібліотеці, а ще додають фарб у щоденне життя школярів. Допомагайте своїм дітям, підказуйте їм ідеї.  Ми підхоплюємо!!!

7. Засідання студії молодих поетів. Написання віршів на тему: «Всі добрі люди – одна сім’я». Основним завданням студії є виявлення поетичних талантів у школярів, всебічний розвиток, популяризація, відродження згасаючого інтересу до поезії. Дітям треба було написати власний вірш до запропонованої рими.

8. Засідання бібліотечного активу. Читання та обговорення казок та оповідань В. Сухомлинського. Вчений своє серце віддав дітям, учив нас бути добрими, чесними, любити природу, поважати старших, шанувати батьків. Будьте гідними його заповідям і світ стане світліший, добріший, миліший. Усі люди хочуть бути щасливими, це залежить від них самих, адже ми — творці свого щастя.

9. Тиждень дитячого читання: «Я прочитаю тобі казку» (діти читають батькам казки В.О. Сухомлинського).     В наш час інтенсивного розвитку інформаційних технологій та швидкого Інтернету, надзвичайно важливо зберегти в дітях любов до читання. Нічого не може замінити спілкування дитини зі справжньою книгою, а бібліотеки для дітей у сучасному світі залишаються чи не єдиним осередком дозвілля, де культивують читання, навчають дитину не просто читати, а систематично думати та аналізувати.  Вам пропонується час сімейного читання. Це набуває особливого значення – допомагає дітям відчути радість спілкування з книгою, з батьками, нагадує дорослим про значення друкованого слова у дитинстві, привертає увагу до проблем дитячого читання.

10. Бліц – опитування: «Як ти розумієш добро?». Це опитування було запропоновано дітям для осмисленого визначення добра. Саме в доброті, людяності, милосерді, щирості і полягають цінності нашого життя. Бути мудрим, стриманим, милосердним учать нас в школі і вдома. Життя переконує, що людське милосердя і добродійність не принижують людську гідність. Вони допомагають людям достойно жити, долати страхи та хвороби, самотність і старість.  Для однієї людини — це посмішка, подарована перехожим, для іншого — п’ять гривень, сплачені на касі незнайомою людиною, коли не вистачило грошей на купівлю хліба, для третього — це добра порада друга. Доброта може виражатися по-різному. Головне, що вона несе позитивний результат і дарується тільки від чистого серця. А так бачуть добро наші діти: важливо не ображати інших, вміти дякувати, підтримувати, допомагати, бути щедрим, ласкавим, дружнім, привітним, ввічливим, вихованим, ставати на захист слабких, не робити поганих справ, любити людей, природу, поважати старших, жити у злагоді з усіма.

        

11. Оголошення благодійної акції: «Подаруй бібліотеці книгу з власним автографом». Дорогі друзі! Шкільна бібліотека оголошує акцію «Подаруй книгу шкільній бібліотеці!» В минулому навчальному році наш шкільний фонд поповнився 36 чудовими книжками, за що бібліотека та читачі вам дуже вдячні!  Якщо у Вас є можливість поповнити шкільний бібліотечний фонд цікавими сучасними книжками, що стануть в нагоді учням, не залишайтесь байдужими! Ці книги завжди знайдуть свого вдячного читача. Приєднуйтесь до нашої акції!

12. Конкурс малюнків серед школярів: «Малюю улюблену казку». На тему казок та оповідань В.О. Сухомлинського. Коли поринаєш у спогади про дитинство, одним із перших, що згадуєш, є казки, які нам читали й розказували матусі й бабусі. За допомогою казок ми знайомилися з людськими відносинами, вчилися розрізняти, що таке правда і що таке кривда. Темою конкурсу стала ілюстрації до казок В.О. Сухомлинського. Вони спонукають і дорослих, і дітей знову звернутися до цього життєдайного джерела творчості. В нашій школі шанують і цінують різні види мистецтва, і що важливо – завжди підтримують дитячу творчість. Щиро вітаємо всіх, хто приєднався до конкурсу малюнка. Бажаємо учасникам творчого натхнення, успіхів, невичерпної енергії та радості від спілкування з прекрасним світом казок та дитячих малюнків.

 

Категорія: Бібліотечні новини | Додав: Gera-04 (31.10.2018)
Переглядів: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,
пр-т Маяковського, 38-а,

тел. (044)530-03-31, (044)360-52-50
е-mail :  sh322kiev@ukr.net

Статут школи №322
Права дитини
Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія
Відлік часу
До Нового року залишилось:
Пошук
Сайт існує

Copyright MyCorp © 2018