Хто володіє інформацією, той володіє світом!
(Натан Ротшильд)
Як правило найбільшого успіху добивається той, хто володіє найкращою інформацією…
(Бенджамін Дізраєлі)
(Натан Ротшильд)
Як правило найбільшого успіху добивається той, хто володіє найкращою інформацією…
(Бенджамін Дізраєлі)
Розклад роботи кабінету інформатики на 2023-2024 н.р.
ПОНЕДІДОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П'ЯТНИЦЯ |
2-В (І) | 2-А (І) | 2-А (І) | - | 4-А (ІІ) |
2-В (ІІ) | 2-А (ІІ) | 2-А (ІІ) | - | 3-А (І) |
4-В (І) | 4-А (І) | 3-Б (І) | - | 3-А (ІІ) |
4-В (ІІ) | 4-Б (І) | 3-Б (ІІ) | - | 3-В (І) |
- | - | 4-Б (ІІ) | - | 3-В (ІІ) |
- | 4-Д | - | - | - |
- | 3-Д | - | - | - |
- | 2-Д | - | - | - |
Інформатика. Критерії оцінювання навчальних досягнень

‑ теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп'ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.
‑ практичні навички: навички роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладним програмним забезпеченням загального і навчального призначення - програмами технічного обслуговування апаратної складової, операційними системами, редакторами текстів, графічними редакторами, засобами підготовки комп'ютерних презентацій та публікацій, інформаційно-пошуковими системами, експертними системами, мультимедійними комп'ютерними енциклопедіями, програмними засобами для комп'ютерної підтримки навчання з різних предметів, програмами-браузерами для перегляду веб-сторінок, програмами для роботи з електронною поштою та телеконференціями, пошуку потрібних відомостей в глобальній мережі Інтернет, створення гіпертекстових сторінок тощо; навички складання, описування та реалізації найпростіших алгоритмів і програм з використанням різних засобів їх подання.
Оцінювання якості підготовки учнів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності.
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень школярів з інформатики, що відображено в таблиці і побудовано таким чином, що досягнення певного рівня навчальних досягнень передбачає, що усі вказані для попередніх рівнів знання, уміння і навички опановані учнем.
Таблиця критеріїв оцінювання навчальних досягнень
При оцінюванні знань, вмінь і навичок учнів 2-4 класів з предмету "Інформатика" за рішенням педагогічної ради та спираючись на методичні рекомендації МОН щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти використовується: у 2 класах – вербальна оцінка, у 3-4 класах – рівнева оцінка. У процесі контрольно-оцінної діяльності при безбальному оцінюванні використовуються як усні, так і письмові оцінні судження, які характеризують процес навчання і відображають кількісний і якісний результати процесу навчання: ступінь засвоєння знань і вмінь з навчального предмету та рівень розвитку учнів.