S.T.E.M. lesson "The crane of hope".
Оригамі – стародавнє японське мистецтво моделювання з паперу без використання ножиць і клею. Складання та моделювання паперових фігур розвиває просторову уяву дитини. Заняття з оригамі сприяють розвитку інтелекту, художнього смаку, конструкторських здібностей, привчає до точності та акуратності.
16 квітня, на уроці англійської мови, учні 4-A та 4-Б класів робили модель журавля, як символ миру, добра та надії. Як відомо, журавель символ України і любові до рідної землі. ЖУРАВЕЛЬ названий "Божою птицею" або "птахом Сонця". Український народ завжди шанував журавля, як птицю сімейного щастя, радості і добробуту.
Танцювальні перерви стали чудовим завершенням Тижня мистецтва в нашій школі. Учні усіх класів із задоволенням повторювали рухи та емоційно заряджалися позитивною енергією.
З 08 квітня по 12 квітня 2024 року в 1-Д класі проходив "Кольоровий тиждень здоровʼя". Кожен день був присвячений певному кольору та мав свою тематику. Відповідний колір був присутній у одязі, в елементах декору, у дитячих виробах та навчальних матеріалах. Зелений день - День здорового харчування. Синій день - День чистої води і повітря. Червоний день - Скажемо шкідливим звичкам: "Ні!". Жовтий день - День ментального здоров'я. День щастя. Білий день - День спорту.
Білий - це найсвітліший з кольорів, символ чистоти. Він приносить спокій і гарне самопочуття, помʼякшує емоції, дає відчуття свободи, миру, МИРУ - такого бажаного для нас сьогодні. Голуб - це птах миру, свободи, дружби та мрії. Тому учні 1-А класу виготовили символічну поробку «Голуб миру».
Саме цим кольором ми завершуємо наш «Кольоровий тиждень».
У 3-Д пройшов STEM онлайн-урок з предмету «Я досліджую світ» на тему: “Червона книга України. Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України”. Діти дізналися більше про Червону книгу України, про рослини і тварини, які занесені до неї, отримали знання про охорону і збереження природи, бережливе ставлення до рослин і тварин. На уроці працюючи учні розвивали такі стем-компетентності (STEAM): Science: сформували науковий світогляд, визначили у яких сферах людського життя можна на практиці застосовувати знання власної пошукової діяльності. Technology: представляли власні дослідницькі проекти, користуватися додатковими джерелами в ході пошукової роботи. Engineering: виконували до
... Читати далі »
Діти побували в ролі спортивних репортерів: виготовили фотоапарати і фотографували улюблені види спорту. Також дівчатка показали свої акробатичні вміння.