Головна » 2021 » Квітень » 5 » В рамках проведення марафону творчих ідей "STEM весна-2021"
15:36
В рамках проведення марафону творчих ідей "STEM весна-2021"
Акронім STEM вживається для позначення напряму в освіті, що охоплює природничі науки (від англ. Science), технології (Technology), інженерію, проектування, дизайн (Engineering), математику (Mathematics), сутність якого полягає у поєднанні міждисциплінарних практик орієнтованих підходів до вивчення природничо-математичних дисциплін. STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії та нових знань. STEM-орієнтований підхід до навчання сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.
Тому в рамках проведення марафону творчих ідей "STEM весна-2021" у 2-Б класі відбувся майтер-клас по виговленню ЕКО-сувенірів, а саме підставки для олівців.
Метою майстер-класу було:
- показати переваги екологічного способу життя, звернути увагу на проблему сміття та побутових відходів;
- мотивувати до зменшення споживання побутових товарів, щоб не
- створювати зайве сміття, заклик до використання багаторазових торбинок, пляшок та чашок у побуті.