Акронім STEM вживається для позначення напряму в освіті, що охоплює природничі науки (від англ. Science), технології (Technology), інженерію, проектування, дизайн (Engineering), математику (Mathematics), сутність якого полягає у поєднанні міждисциплінарних практик орієнтованих підходів до вивчення природничо-математичних дисциплін. STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і ме
... Читати далі »
Нещодавно учні 4-Б класу змогли відчути себе сравжніми лікарями на уроці англійської мови. Разом з учителем обговорили важливість професії лікаря, призначення і застосування ліків, а також закріпили раніше засвоєні лексичні одиниці. Урок сприяв розвитку пізнавальних діяльностей та мислення, мав високий виховний потенціал, бо вів учнів до усвідомлення значимості збереження здоров’я та ведення здорового способу життя.
Досить важко знайти мотивацію для вивчення математики в школі, якщо не пов’язувати математику з практичними навичками та інтеграцією з іншими шкільними дисциплінами.
Навчальними програмами час обмежений і тому у вчителя не має можливості на уроках показати всього розмаїття математичних процесів. Тут і з’являється необхідність інтеграції математики та таких предметів "Д
... Читати далі »
В рамках проведення марафону творчих ідей "STEM весна-2021" учні 3-В класу виконали проєкт "Я - частинка Галактики". На цьому уроці учням було запропоновано дослідження міжпредметних зв’язків між математикою, "Я досліджую світ", мистецтвом та основами дизайну, підвищуючи цим ефективність естетичної спрямованості навчання.
Діти мандрували Сонячною системою, розгадували математичні задачі, кросворди, ребуси.
Міжкласовий онлайн-майстер клас STEM-проєкт "LEGO- вільне конструювання" між 3-В та 3-Б класами.
У першу чергу LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття. Тут хочеться виділити критичне мислення. Тому що зібравши модель за інструкцією, дитина розвиває в собі уважність та інші рутинні навички. А коли вже є проблематика, коли учні самостійно модернізують модель, використовуюч
... Читати далі »