Середа, 01.05.2024, 13:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Початкова школа №322 Деснянського району міста Києва

Наші фінанси
Аудит
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Онлайн-урок
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 1257
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2024 » Квітень » 12 » Семінар-практикум «Інтегроване навчання + STEM-освіта» у 4-Д класі
09:06
Семінар-практикум «Інтегроване навчання + STEM-освіта» у 4-Д класі
В рамках марафону творчих ідей «STEM весна - 2024» у 4-Д класі був проведений семінар-практикум «Інтегроване навчання + STEM-освіта». У відповідь на глобальний попит на технічні спеціальності на перший план виходить STEM-освіта. Це не просто технічна освіта. А саме влучне поєднання технічних знань з творчою та новаторською діяльністю є одними із основних компетентностей школярів у НУШ. Наприклад, при завданні замінити підлогове покриття у квартирі з умовою вибору якісного і довговічного покриття, вклавшись у бюджет, Артем Єфремов мусить виміряти площу приміщення, створити малюнок приміщення, залучити свою уяву, визначити площу приміщень, розрахувати витрати – це використання інженерного проектування, робота над практичним дослідженням. Або ж визначити, скільки транспортних засобів потрібно для того, щоб перевезти вантаж на певну відстань з найменшими витратами.
Миколка Кібасов повинен був розрахувати затрати родини на перевезення вантажу за наданим транспортною компанією, прейскурантом цін. І за власною ініціативою розрахував кількість витрат на їхнє замовлення – це робота над практичним дослідженням завдань, що передбачають додаткові практичні вирішення питань. Також, цікавим завданням було розрахувати, яку дистанцію потрібно пробігти дитині, щоб позбавитися зайвих калорій від солодких перекусів на перерві.
За наданою таблицею Назар Федорець визначив скільки кілометрів потрібно пробігти йому та його сестричці та кому більше - це робота над практичним дослідженням, що передбачає об’єднання кількох варіантів.
Теоретична частина, яку учні вивчають на уроках, і в більшості випадків не знають, як ці знання використати в реальному житті, оживає і починає співпрацювати з дітьми. Завдання STEM-освіти змусити дитину зрозуміти, як застосовувати ті чи інші знання для вирішення реальних життєвих ситуацій і перетворювати їх у практичний досвід. Таким чином, ми проробили гарну командну роботу і підготували цей семінар-практикум разом.
Переглядів: 15 | Додав: Gera-04 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Школа №322

Контакти

02222, м.Київ,

тел. (044)360-52-50
е-mail:  sh322kiev@ukr.net

Статут школи №322
Безпечна школа

Шановні батьки
Вогнегасник

 Правила користування
вогнегасниками
в надзвичайних ситуаціях.

Права дитини

Відлік часу
До закінчення навчального року залишилось:

Сайт існує
Пошук

Copyright MyCorp © 2024